Branża — Art. spożywcze
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Nasz klient zajmuje się produkcją wyrobów mlecznych – jogurtów, serków, maślanki itp.
Klient nie posiadał zindywidualizowanego wizerunku. Dotychczasowe materiały pozostawiały wiele do życzenia i nie nadążały poziomem do szybkiego rozwoju klienta na rynku. Potrzebował on logo i spójnego pakietu materiałów reklamowych oraz o pakowań dla swoich produktów.
Przystępując do pracy postawiliśmy sobie jasny cel: nowe opakowania miały sprawić, że jogurty Jogi będą wyróżniać się na sklepowych półkach prawdziwie jakościowym wizerunkiem, a klient będzie mógł z łatwością rozróżnić poszczególne linie produktów. Wdrożyliśmy rebranding wielopoziomowy – odświeżenie wizerunku, postrzegania marki na różnych poziomach np. logo, opakowania, materiały promocyjne (kalendarze, foldery, ulotki, itp.)
Nowy stworzony przez nas przekaz wizualny doskonale komunikuje idee zdrowia, lekkości i smaku, czyli kluczowe atuty marki. Nowe opakowania odznaczają się spójnością i czytelnością, a ich główną zaletą jest dynamika – każdy element wydaje się tryskać energią i tętnić życiem.
Nasze działania - ujednolicona kolorystyka, wystandaryzowana typografia, rozplanowanie przestrzeni na ściankach opakowania.
- logo
- wizerunek marki
- materiały biurowe (papier firmowy, koperty wizytówki, itp.)
- materiały reklamowe tj. plakat, ulotka, teczka
- opakowania reklamowe
- kalendarze trójdzielne, plakatowe i biurkowe