Branża — Lumi Light
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Lumi Light to producent energooszczędnych żarówek ledowych. Działając w nowoczesnej branży, firma potrzebowała odpowiednie logo i identyfikację wizualną.
Naszym zadaniem było stworzyć identyfikację wizualną będącą zgrabnym połączeniem nowoczesnej technologii i przekazu Eko. Mimo, iż branża żarówek LED jest dość nowa, stała się w krótkim czasie bardzo konkurencyjna. Musieliśmy zaprojektować identyfikację, która wypozycjonuje nową markę w branży i podkreśli dystans od firm konkurencyjnych.
Zaprojektowaliśmy logo wykorzystując w znaku formę graficzną przypominającą kształt żarówki. Stworzyliśmy autorską typografię dedykowaną logo marki Lumi Light. Użyliśmy nowoczesnych odcieni szarości i czystych błękitów, co nadaje logo planowany „techniczny” charakter. W folderze reklamowym, rozwijając identyfikację, dodaliśmy do szarości i błękitów ożywiający kolor żółtopomarańczowy. Kompozycje fotograficzne są miejscami rozmyte, przenikające się, co daje efekt świetlistości i przejrzystości. Chcąc uzyskać efekt nawiązania do tematyki „eko”, wykorzystaliśmy zdjęcia kojarzące się z przyrodą i przebywaniem człowieka w środowisku naturalnym. W projekcie opakowań zależało nam wykreowaniu odrębnej linii plastycznej, wyróżniającej opakowania produktów Lumi Light na półce sklepowej. Przy opakowaniach postawiliśmy przede wszystkim na czytelność i oszczędność formy – ze względu na niewielki rozmiar opakowania. Opracowaliśmy logiczną i czytelną hierarchię informacji, przez co opakowanie jest niezwykle przyjazne klientom.
Nasze główne założenia w utworzonym wizerunku – przejrzystość formy, techniczny, nowoczesny przekaz odwołujący się do ekologii – zostały osiągnięte.
- logo
- identyfikacja wizualna
- materiały firmowe (papier firmowy, koperty wizytówki, itp.)
- zestaw opakowań na żarówki
- strona www