Branża — Budownictwo
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Lekka i nowoczesna architektura to wizytówka Miejskiej Przystani – nowa inwestycja budowlana firmy Pres. Oferta mieszkaniowa skierowana była głównie do młodych rodzin, ludzi związanych z miejskim życiem, ale ceniących sobie spokój bezpiecznej enklawy.
Mieliśmy stworzyć wizerunek podkreślający walory nowej inwestycji, ale przede wszystkim wyróżniający się na tle konkurencji. W ramach zlecenia mieliśmy opracować materiały sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych.
Postawiliśmy na oryginalność projektu graficznego. Grafikę oparliśmy o motyw kubistycznych brył, częściowo abstrakcyjnych, częściowo tworzących zarysy budynków, w które wpisane zostały wizualizacje inwestycji. Zastosowany sposób rysunku był dość „awangardowy” i dzięki temu miał podkreślić indywidualność oferty. Było to dość ryzykowne rozwiązanie, nie pojawiające się w materiałach firm deweloperskich, okazało się jednak trafione w „dziesiątkę”. Ilustracje połączone z wizualizacjami w konstrukcje z ciosanych pod różnymi skosami brył utworzyły bardzo oryginalną wizję kubistycznego miasta. Zastosowaliśmy kolorystykę bawiącą się odcieniami chłodnej szarości w połączeniu z ciepłym pomarańczowym. Świeże kolory zachęcają do zamieszkania w Miejskiej Przystani. Zgodnie z założonym planem powstała wyróżniająca się identyfikacja wizualna w sektorze budownictwa.
- logo, identyfikacja wizualna
- spójny zestaw materiałów promocyjno-reklamowych (katalog reklamowy, teczka, ulotka, zestaw reklam prasowych)
- strona ww