Miejska Przystań
Branża — Budownictwo

Praca — Ulotki reklamowe

KLIENT

Lekka i nowoczesna architektura to wizytówka Miejskiej Przystani – nowa inwestycja budowlana firmy Pres. Oferta mieszkaniowa skierowana była głównie do młodych rodzin, ludzi związanych z miejskim życiem, ale ceniących sobie spokój bezpiecznej enklawy.

WYZWANIE

Mieliśmy stworzyć wizerunek podkreślający walory nowej inwestycji, ale przede wszystkim wyróżniający się na tle konkurencji. W ramach zlecenia mieliśmy opracować materiały sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych.

REALIZACJA

Postawiliśmy na oryginalność projektu graficznego. Grafikę oparliśmy o motyw kubistycznych brył, częściowo abstrakcyjnych, częściowo tworzących zarysy budynków, w które wpisane zostały wizualizacje inwestycji. Zastosowany sposób rysunku był dość „awangardowy” i dzięki temu miał podkreślić indywidualność oferty. Było to dość ryzykowne rozwiązanie, nie pojawiające się w materiałach firm deweloperskich, okazało się jednak trafione w „dziesiątkę”. Ilustracje połączone z wizualizacjami w konstrukcje z ciosanych pod różnymi skosami brył utworzyły bardzo oryginalną wizję kubistycznego miasta. Zastosowaliśmy kolorystykę bawiącą się odcieniami chłodnej szarości w połączeniu z ciepłym pomarańczowym. Świeże kolory zachęcają do zamieszkania w Miejskiej Przystani. Zgodnie z założonym planem powstała wyróżniająca się identyfikacja wizualna w sektorze budownictwa.

ZADANIA WYKONANE
  • logo, identyfikacja wizualna
  • spójny zestaw materiałów promocyjno-reklamowych (katalog reklamowy, teczka, ulotka, zestaw reklam prasowych)
  • strona ww
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Skuteczny pomysł graficzny ulotki a5 reklamowej dla firmy

Oto nasz nowy projekt graficzny - ulotka reklamowa. Wiemy, jak ją opracować, aby nakłonić klienta do działania i interakcji z firmą. Starannie dobraliśmy wyraźny, ale należyty komunikat ulotki reklamowej. Jest to przede wszystkim wizytówka dla artykułu, jaki ma być wyeksponowany na pierwszy plan. Dla firmy było istotne, aby końcowy produkt był spójny z jej przekazem, toteż uwzględniliśmy to i zamknęliśmy w projekcie graficznym. Firma działa na znacznie konkurencyjnym rynku, w związku z tym istotne było zapewnienie jej wyjątkowości i wysokiej jakości, aby pozyskać ciekawość nabywców. Nasze projekty dotyczą zarówno ulotek reklamowych jak i brandingowych.

strzałka

Wielkość ulotki reklamowej

Ulotkę przygotowujemy w dwóch rozmiarach - A4 oraz A5. Wszystkie wykorzystywane detale graficzne rozmieszczamy tak, aby zachować całkowitą przejrzystość. Dbamy o każdy szczegół na ulotce, dzięki czemu wszystko jest wyraźnie widoczne niezależnie od jej rozmiaru. Przykładamy dużą wagę do szczegółów od pierwszego szkicu i pomysłu aż do końcowej kreacji.

strzałka

Kreatywny projekt graficzny ulotki firmowej

Nasz projekt graficzny został uważnie przemyślany pod każdym aspektem. Starannie dostosowaliśmy wszystkie części składające się na ulotkę reklamową, takie jak kolory, typografia i grafika. Dbamy o zgodność kreowanych przez nas pomysłów z wizerunkiem marki i jej tożsamością wizualną. Nasz produkt cechuje się wysoką postacią i walorem estetycznym, ale co najważniejsze też funkcjonalnością. Nasza praca wyróżnia się na tle pozostałych marek z tej branży, ale to właśnie my zapewniamy sprawdzony produkt, któremu możesz zaufać.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42