Branża — Przemysł, produkcja
Praca — Kalendarze biurkowe leżące
Naszą kwestią było stworzenie wizerunku spółki, począwszy od zaprojektowania logo marki, żeby w następnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – broszury firmowe, ulotki dl, segregatory, pomysły graficzne promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie nowoczesnego, pomysłowego, a zarazem niezwykle profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla firmy polegała w głównej mierze na opracowaniu spójnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie dobrze funkcjonować pod różnorodne kanały aktywności promocyjnych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania czystego i rzetelnego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem firmy rozpoczęliśmy od nader istotnego elementu identyfikacji spółki czyli znaku firmowego. Symbol marki, który został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz porządnie dobrana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego uwydatnia fachowość działalności firmy i prężność działania. Logo miało być proste i zrozumiałe, ale też wyrażać cechy dynamiki właściwej dla firmy. Nowoczesność logotypu osiągnęliśmy przez użycie odpowiedniej budowy. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej.W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury firmowe, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy grafice pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób podkreślić mocną i klarowną kondycję firmy w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach których zostały wykonane firmowe kalendarze ścienne, notatniki oraz inne gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna utrwaliła pozycję firmy w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- plakat
- prezentacja multimedialna
- reklama prasowa
- folder
- kalendarze reklamowe
- gadżety firmowe<