Branża — Art. spożywcze
Praca — Kalendarze biurkowe leżące
Fruvit to wkraczający na rynek polski prężnie rozwijający się producent soków i napojów owocowych. Ekspansja i dynamiczny rozwój wymuszał również gruntowe zmiany wizerunku.
Nasz klient zamierzał dokonać szybkiej i skutecznej ekspansji na polski rynek wyrobów spożywczych. Potrzebował w tym celu wyrazistej, bardzo oryginalnej identyfikacji wizualnej dla marki i opakowań. Nowe produkty potrzebowały opakowań spełniających podwójną funkcję: z jednej strony ważne było, by przemawiały do szerszego grona odbiorców, a drugiej strony chodziło stworzenie klarownych kodów wizualnych dla całego wizerunku marki Fruvit.
Zdecydowaliśmy się na zastosowanie wyraźnego kodu kolorystycznego - dominuje kontrastowe połączenie ostrego różowego ze świeżą jasną zielenią. Logo Fruvit jest obłe i „lejące”, co graficznie sugeruje charakter produktu – sok, napój, płyn. Dodany element graficzny – mały listek – odwołuje się do naturalności przetworów. Podkreśla kontakt z naturą, wzmacnia wartość ekologiczną produktu.
Jasnozielony kolor w połączeniu z różowym oraz dynamiczna czcionka, komunikują lekkość i sytuują nowe produkty w kategorii zdrowie i witalność.
Dzięki zastosowaniu na opakowaniach abstrakcyjnej grafiki charakteryzującej się dużym rozmachem i plastycznością oraz kolorowych zdjęć makro osiągnęliśmy przekaz doskonale trafiający w target – dzieci, młodzież i młodzi ludzie. Soki i napoje w nowych opakowaniach stanowiących wizualny mariaż elementów ze światów Frugo i Kubusia smakowicie zachęcają do spróbowania kolorowych płynów. Niewątpliwie zwiększają szansę na zwrócenie na siebie uwagi na półce sklepowej.
- logo
- identyfikacja wizualna
- materiały firmowe (tj. wizytówki, papier firmowy, koperty)
- opakowania
- materiały reklamowe: ulotki, kalendarze trójdzielne, plakatowe i biurkowe