Branża — Finanse, ubezpieczenia
Praca — Kalendarze biurkowe leżące
Nasz klient – dobrze zapowiadająca się firma ubezpieczeniowa – potrzebowała nowoczesnego wizerunku. Funkcjonowała już na rynku ubezpieczeniowym od dobrych kilku lat, jednak brak spójnej identyfikacji wizualnej nie pozwalał na szybszy rozwój.
Naszym zadaniem było stworzenie od podstaw kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej i szerokiego pakietu materiałów reklamowych. Od logo, poprzez opakowania, po kalendarze i torby. Celem była kreacja pakietu wizerunkowego, który wyróżnia się na rynku, a także komunikuje pewne idee związane z działalnością naszego klienta.
Pragnęliśmy nadać marce charakterystyczną i unikalną tożsamość wizualną, dlatego podstawowym elementem identyfikacji uczyniliśmy skupiający uwagę element latawca, symbolizujący rozwój i przestrzeń. Zastosowaliśmy wyrazisty kod kolorystyczny oparty na kontraście błękity – czerwień. Dodatkowym motywem graficznym stała się ludzka sylwetka, wykorzystywana jako fotografia bądź płaski wektor, w zależności od danego materiału reklamowego. Dzięki tym starannie przemyślanym i zrealizowanym zabiegom graficznym powstał bardzo spójny i oryginalny pakiet i silna, wyróżniająca się identyfikacja wizualna.
Nowy stworzony przez nas przekaz wizualny doskonale komunikuje takie idee jak postęp, wsparcie, otwarta przestrzeń, przyszłość - czyli kluczowe atuty marki.
- logo
- identyfikacja wizualna
- materiały biurowe (wizytówki firmowe, papier firmowy, koperty, itp.)
- katalog reklamowy
- teczka ofertowa
- zestaw opakowań
- torba reklamowa
- kalendarze reklamowe
- segregator