Branża — Przemysł, produkcja
Praca — Kalendarze biurkowe stojące
Naszym tematem było stworzenie wizerunku firmy, zacząwszy od zaprojektowania znaku graficznego, tak aby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów reklamowych – broszury reklamowe, ulotki a5, teczki, grafiki promocyjne, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie współczesnego, kreatywnego, a jednocześnie nadzwyczaj profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla marki polegała w fundamentalnej mierze na zaprojektowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie poprawnie funkcjonować pod przeróżne kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.
Prace nad wizerunkiem spółki zapoczątkowaliśmy od niezwykle znaczącego czynnika tożsamości wizualnej przedsiębiorstwa czyli logo firmy. Symbol jednostki, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz porządnie dobrana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego akcentuje fachowość działalności spółki i energię działania. Logo miało być proste i zrozumiałe, ale też wyrażać cechy dynamiki właściwej dla jednostki. Nowoczesność logo firmy osiągnęliśmy przez wykorzystanie dobrej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej.W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery dla firmy, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób uwydatnić mocną i widoczną sytuację przedsiębiorstwa w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach których zostały zrealizowane kalendarze firmowe ścienne, notesy z logo oraz inne gadżety promocyjne. Zaprojektowana identyfikacja wizualna utwierdziła sytuację marki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- segregatory
- banery, billboardy
- kalendarze ścienne
- gadżety firmowe<