Branża — Transport, spedycja
Praca — Kalendarze biurkowe stojące
Klient powierzył nam wykreowanie wizerunku przedsiębiorstwa. Prace zaczęliśmy od wnikliwej analizy rynku i pozycji firmy na rynku, ażeby w kolejnych krokach skoncentrować się na projektach graficznych materiałów identyfikacyjnych. Naszym zadaniem było wykreowanie nowoczesnego a zarazem nadzwyczaj kompetentnego wizerunku marki. Znacznym wyzwaniem w pracy nad wizerunkiem było stworzenie spójnej i wszechstronnej linii graficznej pod przeróżne kanały sprzedaży. Wyraźny i prosty przekaz, jaki perfekcyjnie wpasuje się w branżę to było minimum tego co oczekiwał nabywca.
Prace nad wizerunkiem zaczęliśmy nad wykrystalizowaniem odpowiedniej linii graficznej dla materiałów wizualnych. Zaistniała kreacja wizualna była nadzwyczaj prosta i wyraźna, bez bezużytecznych fajerwerków, a przy tym bezbłędnie dopasowana do specjalności klienta. Właściwie dopasowana kolorystyka miała za zadanie uwydatnić fachowość biznesu. Sprawna praca nad linią graficzną i szybka akceptacja dała nam wejściówkę do dalszych prac identyfikacyjnych nad materiałami wizerunkowymi. Opracowaliśmy pakiet ściennych kalendarzy dla spółki, w tym terminarze promocyjne ścienne, książkowe oraz inne materiały drukowane. Ogół materiałów została opracowana zgodnie z przyjętą dla kontrahenta tożsamością wizualną. Kolorystyka logo firmy i elementy konstrukcyjne znaku graficznego zostały spożytkowane przy tworzeniu pozostałych materiałów, tak aby w wyraźny i świadomy sposób uwydatnić silną i wyrazistą kondycję marki w branży. Prace nad wizerunkiem przebiegały dosyć sprawnie i z wynikiem zadowalającym dla klienta, co zaowocowało kolejnymi pracami powierzonymi przez klienta. Opracowane terminarze oraz wykrystalizowany wizerunek graficzny dał wyższość konkurencyjną klientowi także nowe możliwości rozwojowe.
- materiały biurowe
- kalendarze trójdzielne
- kalendarze biurkowe
- kalendarze książkowe