Praca — Kalendarze planszowy/wieloplanszowy
Naszym obowiązkiem było opracowanie wizerunku marki, począwszy od opracowania znaku firmowego, tak aby w kolejnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – broszury a4, ulotki, teczki, pomysły graficzne firmowe, strona www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie nowoczesnego, kreatywnego, a zarazem nadzwyczaj fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla przedsiębiorstwa polegała w fundamentalnej mierze na opracowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie dobrze funkcjonować pod rozmaite kanały czynności reklamowych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idealnie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.
Prace nad wizerunkiem marki zainicjowaliśmy od nader istotnego czynnika tożsamości wizualnej firmy czyli logo. Symbol marki, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz należycie dopasowana typografia, jaki swoją konstrukcją idealnie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo uwydatnia fachowość działalności przedsiębiorstwa i siłę działania. Logo firmy miało być proste i zrozumiałe, ale też przejawiać cechy dynamiki odpowiedniej dla firmy. Nowoczesność znaku graficznego osiągnęliśmy przez użycie dobrej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały później wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury firmowe, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie pozostałych materiałów reklamowych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w czytelny i świadomy sposób zaakcentować silną i widoczną sytuację spółki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach jakich zostały zrealizowane firmowe kalendarze ścienne, notesy a5 oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana tożsamość wizualna umocniła pozycję jednostki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- kalendarz ścienny
- kartki świąteczne
- gadżety firmowe<