Branża — Energetyka
Praca — Kalendarze planszowy/wieloplanszowy
Naszym kwestią było wykreowanie wizerunku firmy, zacząwszy od opracowania logo firmy, ażeby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – foldery dla firmy, ulotki dl, teczki, grafiki promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu stworzenie współczesnego, kreatywnego, a równolegle niezwykle kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla firmy polegała w nadrzędnej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie dobrze funkcjonować pod rozliczne kanały aktywności promocyjnych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem marki rozpoczęliśmy od ogromnie znaczącego czynnika tożsamości firmy czyli znaku firmowego. Znak firmy, który powstał to prosty i nowoczesny symbol oraz odpowiednio dobrana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego akcentuje fachowość działań firmy i siłę działania. Logo miało być proste i wymowne, ale też wyrażać cechy dynamiki stosownej dla jednostki. Nowoczesność znaku firmowego uzyskaliśmy przez wykorzystanie odpowiedniej struktury. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów identyfikacji wizualnej.W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery w formacie a4, reklamy oraz firmowa strona www. Zakończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów reklamowych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób zaakcentować mocną i wyraźną kondycję marki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach których zostały wykonane kalendarze firmowe ścienne, notesy z logo oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna ugruntowała sytuację spółki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- teczka
- torba
- kalendarze reklamowe
- gadżety firmowe<