Branża — Motoryzacja
Praca — Kalendarze trójdzielne
Klient powierzył nam stworzenie wizerunku przedsiębiorstwa. Prace zapoczątkowaliśmy od dokładnej analizy rynku i pozycji firmy na rynku, aby w kolejnych stadiach skupić się na projektach wizualnych materiałów promocyjnych. Naszym kwestią było zaprojektowanie nowoczesnego a zarazem niezmiernie kompetentnego wizerunku marki. Ogromnym wyzwaniem w pracy nad wizerunkiem było opracowanie spójnej i wszechstronnej linii graficznej pod rozliczne kanały sprzedaży. Wymowny i prosty przekaz, jaki znakomicie wpasuje się w branżę to było minimum tego co oczekiwał nabywca.
Prace nad wizerunkiem zapoczątkowaliśmy nad wykrystalizowaniem należytej linii graficznej dla materiałów reklamowych. Zaistniała kreacja wizualna była bardzo prosta i czytelna, bez bezużytecznych fajerwerków, a przy tym znakomicie dopasowana do rynku klienta. Prawidłowo dostosowana kolorystyka miała za zadanie uwypuklić fachowość biznesu. Sprawna praca nad linią graficzną i szybka akceptacja dała nam przepustkę do dalszych prac marketingowych nad materiałami wizerunkowymi. Opracowaliśmy pakiet kalendarzy dla firmy, w tym terminarze promocyjne ścienne, książkowe oraz inne materiały drukowane. Ogół materiałów została zaprojektowana zgodnie z uznaną dla kontrahenta tożsamością wizualną. Kolorystyka logo firmy i części konstrukcyjne logo firmy zostały wykorzystane przy przygotowywaniu pozostałych artykułów, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób zaakcentować mocną i wyrazistą kondycję przedsiębiorstwa w branży. Prace nad wizerunkiem przebiegały całkiem sprawnie i z wynikiem zadowalającym dla kontrahenta, co zaowocowało kolejnymi pracami zleconymi przez klienta. Opracowane kalendarze oraz wykrystalizowany wizerunek identyfikacyjny dał wyższość konkurencyjną klientowi dodatkowo nowe możliwości rozwojowe.
- materiały biurowe
- kalendarze trójdzielne