Branża — Transport, spedycja
Praca — Kalendarze trójdzielne
Klient zlecił nam zaprojektowanie wizerunku marki. Prace zaczęliśmy od skrupulatnej analizy rynku i kondycji firmy na rynku, by w następnych stadiach skoncentrować się na projektach graficznych materiałów promocyjnych. Naszym sprawą było opracowanie nowoczesnego a równocześnie nadzwyczaj profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa. Istotnym wyzwaniem w pracy nad wizerunkiem było zaprojektowanie logicznej i uniwersalnej linii graficznej pod różne kanały sprzedaży. Czytelny i prosty przekaz, jaki idealnie wpasuje się w branżę to było minimum tego co oczekiwał kontrahent.
Prace nad wizerunkiem zapoczątkowaliśmy nad wykrystalizowaniem odpowiedniej linii graficznej dla materiałów promocyjnych. Powstała kreacja wizualna była niezwykle prosta i wyraźna, bez zbędnych fajerwerków, a przy tym doskonale dobrana do branży klienta. Właściwie dostosowana kolorystyka miała za zadanie uwypuklić fachowość firmy. Efektywna praca nad linią graficzną i prędka akceptacja dała nam wejściówkę do dalszych prac projektowych nad materiałami identyfikacyjnymi. Zaprojektowaliśmy pakiet terminarzy dla firmy, w tym kalendarze dla firm promocyjne ścienne, książkowe oraz pozostałe materiały drukowane. Komplet materiałów została zaprojektowana zgodnie z przyjętą dla klienta identyfikacją wizualną. Kolorystyka logo marki oraz elementy konstrukcyjne logo zostały zagospodarowane przy tworzeniu pozostałych artykułów, tak aby w klarowny i świadomy sposób podkreślić mocną i przekonującą pozycję spółki w branży. Prace nad wizerunkiem przebiegały dość sprawnie i z rezultatem zadowalającym dla klienta, co zaowocowało następnymi pracami wyznaczonymi przez kontrahenta. Zaprojektowane kalendarze reklamowe oraz wykrystalizowany wizerunek graficzny dał wyższość konkurencyjną klientowi oraz nowe możliwości rozwojowe.
- materiały biurowe
- kalendarze trójdzielne