Branża —Art. spożywcze
Praca — projekt logo firmy
Naszym misją było opracowanie wizerunku firmy, począwszy od zaprojektowania znaku firmowego, żeby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – foldery a4, ulotki a5, segregatory, grafiki reklamowe, strona www, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie współczesnego, kreatywnego, a zarazem niezwykle fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla jednostki polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie poprawnie funkcjonować pod wielorakie kanały aktywności marketingowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania czystego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem firmy zapoczątkowaliśmy od nader ważnego składnika tożsamości wizualnej przedsiębiorstwa czyli znaku firmowego. Znak spółki, który został stworzony to prosty i nowoczesny znak oraz dobrze dopasowana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logotypu uwydatnia profesjonalizm działalności przedsiębiorstwa i energię działania. Logo firmy miało być proste i czytelne, ale też wyrażać cechy dynamiki stosownej dla firmy. Nowoczesność logotypu uzyskaliśmy przez zastosowanie właściwej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się elementem konstrukcyjnym przy grafice pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w czytelny i świadomy sposób uwydatnić silną i widoczną kondycję marki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach jakich zostały zrealizowane kalendarze reklamowe ścienne, notesy z logo oraz inne gadżety promocyjne. Zaprojektowana identyfikacja wizualna umocniła pozycje przedsiębiorstwa w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- opakowania
- gadżety firmowe<