Baronetta

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszym misją było opracowanie wizerunku firmy, począwszy od zaprojektowania znaku firmowego, żeby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – foldery a4, ulotki a5, segregatory, grafiki reklamowe, strona www, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie współczesnego, kreatywnego, a zarazem niezwykle fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla jednostki polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie poprawnie funkcjonować pod wielorakie kanały aktywności marketingowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania czystego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem firmy zapoczątkowaliśmy od nader ważnego składnika tożsamości wizualnej przedsiębiorstwa czyli znaku firmowego. Znak spółki, który został stworzony to prosty i nowoczesny znak oraz dobrze dopasowana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logotypu uwydatnia profesjonalizm działalności przedsiębiorstwa i energię działania. Logo firmy miało być proste i czytelne, ale też wyrażać cechy dynamiki stosownej dla firmy. Nowoczesność logotypu uzyskaliśmy przez zastosowanie właściwej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się elementem konstrukcyjnym przy grafice pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w czytelny i świadomy sposób uwydatnić silną i widoczną kondycję marki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach jakich zostały zrealizowane kalendarze reklamowe ścienne, notesy z logo oraz inne gadżety promocyjne. Zaprojektowana identyfikacja wizualna umocniła pozycje przedsiębiorstwa w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Etykieta, opakowanie reklamowe i jego przeznaczenie w promocji firmy

Stworzyliśmy unikalne opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja bardzo ważna. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też grafika, a raczej zwłaszcza ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych odbiorców raczej nie kojarzy samego artykułu, ale coś takiego jak etykietę na produkt, jaką to często widać w sieci, czy też w telewizji. Stąd można swobodnie zgodzić się, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje towar, bo jest: unikatowa, ludzie identyfikują ją z wysoką jakością, nabywają tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet polecają znajomym wyrób.

strzałka

Tworzenie opakowania reklamowego aktualnie i jego przeznaczenie w sprzedaży

W czasach obecnych to kreowanie opakowania reklamowego odgrywa główną funkcję w czasie przygotowywania artykułu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je graficy komputerowi i spece od marketingu z praktyką i znajomością tych współczesnych nurtów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na produkt musi być na czasie. Kluczowe znaczenie ma też i to, że klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, czyli ich odpowiedź powiązana z atrakcyjnym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Współczesne opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem marki

Doskonale wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe powinna być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas alternatywą łatwo dostępną, bo dysponujemy biegłością profesjonalistów, którzy gruntownie zrozumieli obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42