Rezydencja Metropolis

Branża —Budownictwo

Praca — projekt logo firmy

KLIENT

Firma Pres, nasz wieloletni klient, zamierzał wybudować nowoczesne mieszkania o podwyższonym standardzie. Inwestycja budowlana miała się znajdować w dogodnym miejscu Bydgoszczy.

WYZWANIE

Jako agencja mieliśmy stworzyć kompleksowy wizerunek i kampanię reklamującą nową inwestycję naszego klienta na lokalnym rynku. Linia graficzna musiała właściwie pozycjonować ofertę w kategorii dobrej jakości mieszkań i odwoływać się do określonej grupy klientów o raczej wymagającym guście. Naszym zadaniem było zaprojektować pakiet materiałów reklamowych i reklamy prasowe oraz zewnętrzne tak, aby w krótkim czasie oferta klienta stała się widoczna i atrakcyjna dla potencjalnego nabywcy. Firma Pres ambitnie podeszła do nowego wyzwania i dała nam praktycznie wolną rękę w puszczeniu wodzy fantazji – co od razu dodało nam skrzydeł.

REALIZACJA

Na początek opracowaliśmy logo - bardzo oryginalne w porównaniu z funkcjonującymi na rynku logotypami inwestycji budowlanych. Zainspirował nas temat bryły, dlatego stworzyliśmy przestrzenny wzór składający się z liter RM. Ale forma logo to nie jedyne odwołanie się do motywu bryły w wizerunku – właśnie ten motyw postanowiliśmy wyeksploatować i oprzeć na nim linię graficzną.

Projektując materiały reklamowe wykorzystaliśmy mocne bryły koloru jako bazę dla prezentacji treści i zdjęć. Tak zdecydowany wizerunek to rzadkość w reklamie inwestycji budowlanych, więc osiągnęliśmy zamierzony cel, czyli rozpoznawalność.

Aby uczynić ofertę naszego klienta jeszcze bardziej oryginalną zastosowaliśmy w katalogu reklamowym zabieg indywidualnego wykrojenia wzoru logo w okładce katalogu – powoduje on, że materiał reklamowy od razu wyróżnia się i zwraca uwagę. Tak się zresztą stało – na targach budowlanych katalog był rozchwytywany.

Wiele uwagi, godzin i kawy poświęciliśmy dopracowaniu wizualizacji architektonicznych. Ponieważ pracowaliśmy na wyjściowych roboczych bryłach wygenerowanych z programu architektonicznego, musieliśmy „upiększyć” je praktycznie od zera, dodając kolor, światło, aranżację przestrzeni, przyrodę itd. Efekt końcowy jest imponujący – wizualizacje zachęcają do tego, by „tam być”, są bardzo naturalne, co udało się osiągnąć poprzez podkreślenie jego faktury za pomocą kreatywnego użycia światła. Od momentu wprowadzenia marki Rezydencja Metropolis na rynek natychmiast zaczęto odnotowywać szybko rosnący wzrost sprzedaży mieszkań w tej inwestycji.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (papier firmowy, koperty wizytówki, itp.)
  • katalog reklamowy
  • teczka ofertowa
  • ulotki, broszury
  • reklamy prasowe
  • plakat reklamowy
  • strona www
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Profesjonalne logo marki - produkt konsekwentny z wizerunkiem marki

Wykonane przez nas logo marki świetnie pasuje do wizerunku marki, korespondując z tym, jak chce być ona zauważana. Opracowanie graficzne zostało zrealizowane z dbałością o każdy, najmniejszy nawet szczegół. Nasz grafik zadbał o to, żeby uwzględnić potrzeby klienta i stworzył logo marki, które koresponduje z wizerunkiem budowanym przez firmę.

strzałka

Projektowanie logo dla marki - dbałość o najwyższą jakość i detale

Koncepcje graficzne znaku graficznego dla marki przygotowujemy zawsze po wcześniejszych konsultacjach. W tym projekcie graficznym klientowi zależało na przejrzystej szacie graficznej oraz wyrazistych, mocnych kolorach. Tworzenie znaku firmowego zaczęliśmy od ustalenia palety kolorystycznej i wybrania barwy przewodniej. Później skoncentrowaliśmy się na określeniu ogólnego kierunku. Zależało nam na graficznym minimalizmie oraz obecności ostrych kątów. Skończony projekt graficzny jest pasujący do szaty wizualnej firmy.

strzałka

Dobre logo marki - produkt promocyjny

Profesjonalne logo marki jest znakiem rozpoznawalnym firmy. W związku z tym kreacja logo marki powinna zostać zlecona profesjonalistom. Ten projekt został przemyślany w taki sposób, żeby się wygodnie skalował oraz pozwalał na dodawanie okolicznościowych detali. Projektowanie znaku graficznego dla firmy uwzględniło osobne stworzenie znaku graficznego i dopasowanie właściwej czcionki, którą napisaliśmy nazwę firmy. Projekt zawiera kilka graficznych ozdobników, ale mimo to, kreacja graficzna zostaje minimalistyczna i wymowna. Gotowy produkt jest spójny z wizerunkiem marki, dzięki czemu ułatwia pozyskiwanie nowych klientów. Powstałe logo firmy ma otwartą formę, dzięki czemu bez problemu wolno umieszczać na produktach o rozmaitych konturach. Dzięki temu stanowi również intrygujący artykuł reklamowy dla firmy.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42