Moc Korzyści

Branża —Finanse, ubezpieczenia

Praca — projekt logo firmy

KLIENT

Bank Spółdzielczy w Toruniu to jeden z lepiej funkcjonujących banków z grupy spółdzielczej w całym kraju. Jednostka ta stawia na nowoczesne rozwiązania w zakresie bankowości. Stara się przyciągnąć uwagę specjalnymi produktami skierowanymi do lokalnych klientów.

WYZWANIE

Bank Spóldzielczy, z którym współpracujemy już od kilku lat zlecił nam przygotowanie materiałów do kampanii promocyjnej konta bankowego, które zostao wprowadzone jako nowy produkt w ofercie. Naszym zadaniem była kompleksowe opracowanie materiałów, wykonanie zdjęć i przygotowanie key visual dla całej kampanii, której twarzą miał być znany żużlowiec Paweł Przedpełski.

REALIZACJA

Praca nad materiałami przebiegała wieloetapowo. Pierwszy zakresie naszej pracy skoncentrowaliśmy się na opracowaniu nazwy dla nowego produktu, jakim było konto bankowego z wieloma przywilejami dla klienta. Po dokładnej analizie ofert konkurencyjnych powstała nazwa konta „Konto Moc Korzyści”, która w bardzo sugestywny sposób sugerowała wiele przywilejów dla posiadaczy takiego konta. Po akceptacji nazwy przeszliśmy do prac związanych z projektem logo dla produktu. Twarzą całej kampanii był znany polski żużlowiec Paweł Przedpełski, więc logo w swoim charakterze musiało mocno nawiązywać do żużla i związanej z nim dynamiki. Uwikładnie akcentu żużlowego w logo było przemyślane marketingowo, bowiem Bank działa głównie w Toruniu i okolicach, a mieszkańcy mocno utożsamiąją się z tym sportem, więc konto polecane przez jednego z idolów żużlowych miało szanse na spore zainteresowanie ze strony lokalnych klientów.Ostatecznie powostało logo, które w delikatny sposób zawierało elementy strikte żużlowe, uwikłane koło motocyklu. Kolorystyka loga, również była dedekowana z delikatnym akcentem czarnego sportu, a dla podkreślenia pewnych elementów został użyty kolor czerwony. Istotnym elementem motywu przewodniego stała się cyfra zero, wkomponowaliśmy ją w kształt toru żużlowego. Linia plastyczna dla materiałów, nie była zupełnie obcym tworem graficznym, zawierała elementy identyfikacji banku, użycie koloru zielonego oraz chakarketystycznych elememtów graficznych. W ramach materiałów wykonanych na rzecz kampanii powstały grafiki do bankomatu, mediów społecznościowych, banery internetowe. Teczka, ulotki promocyjne to elementy, z którymi często mieli kontakt klienci.Dla banku ważna była szeroka promocja konta na różnych płaszczyznach i różnymi kanałami, gdyż ten produkt jest flagową ofertą dla klienta indywidualnego, który stanowi znaczną część klientów banku. W kolejnym etapie realizacji materiałów na potrzeby kampanii, zostały zaprojektowane grafiki na centralnę banku oraz grafiki na pojazdy komunikacji miejskiej, autobusy. Na potrzeby kampanii wykonaliśmy również sesję zdjęciową z Pawłem Przedpełskim. Zdjęcia żużlowca zostały wykorzystane w wielu grafikach promocyjnych.Materiały oraz kreacja całej kampanii bardzo dobrze się przyjęła wśród klientów. Mocne nawiązanie do toruńskiego żużla z pewnością w pozytywny sposób wpłynęło na efekty sprzedażowe kampanii banku.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • teczka dla produktu
  • grafiki do strony www
  • ulotki konta
  • plakaty
  • banery reklamowe
  • grafika wielkoformatowa
  • rollupy
  • grafika na autobusie
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Znak graficzny firmy to nadzwyczaj ważna istota wizerunku każdej firmy

Stworzyliśmy idealne logo dla marki. Dzięki profesjonalnemu nastawieniu do zagadnienia oraz atrakcyjnemu projektowi graficznemu nasza praca pozwoli firmie przyciągnąć jeszcze więcej kontrahentów. Z naszymi usługami logo firmy to coś więcej niż ładnie wyglądający obrazek.

strzałka

Etapy tworzenia projektu graficznego logotypu firmowego

Kompletny proces zaczął się od myśli, potem kreacji i ostatecznie zaprojektowania profesjonalnego logo marki. Zdajemy sobie sprawę z tego, że znak firmowy to coś więcej niż czysty obrazek, wobec tego szczególną uwagę zwróciliśmy na dostosowanie projektu do globalnego wizerunku marki oraz istniejącej już pozostałej części jej szaty graficznej. Nasi projektanci najpierw skoncentrowali się na informacjach o firmie, a następnie na kreacji, co pozwoliło osiągnąć najbardziej wystarczający i skuteczny efekt w stosunkowo krótkim czasie. Dzięki temu, że postawiliśmy na pracę przez kooperację i ciągłą wymianę zdań z klientem projekt graficzny to rezultat wielu narad i poprawek, co czyni go jeszcze bardziej dopasowanym do potrzeb firmy.

strzałka

Logotyp to wizytówka firmy

Jak wiadomo logo marki to jeden z pierwszych elementów, z jakimi styka się kontrahent. Uznajemy w takim razie, że warto dać mu z jego wsparciem coś więcej. Logotyp może posłużyć, jako nośnik wartości firmy i przyciągnąć nabywców i naszym zdaniem to właśnie udało się uzyskać dzięki naszym ekspertom. Czytelna ciekawa kreacja i profesjonalne opracowanie graficzne to nasza specjalność. Zrealizowane logo marki jest dobrej jakości projektem graficznym gotowym do wdrożenia i umieszczania zarówno na szyldach, jak i wszelkich materiałach reklamowych.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42