Moc Korzyści
Branża — Finanse, ubezpieczenia

Praca — Ulotki reklamowe

KLIENT

Bank Spółdzielczy w Toruniu to jeden z lepiej funkcjonujących banków z grupy spółdzielczej w całym kraju. Jednostka ta stawia na nowoczesne rozwiązania w zakresie bankowości. Stara się przyciągnąć uwagę specjalnymi produktami skierowanymi do lokalnych klientów.

WYZWANIE

Bank Spóldzielczy, z którym współpracujemy już od kilku lat zlecił nam przygotowanie materiałów do kampanii promocyjnej konta bankowego, które zostao wprowadzone jako nowy produkt w ofercie. Naszym zadaniem była kompleksowe opracowanie materiałów, wykonanie zdjęć i przygotowanie key visual dla całej kampanii, której twarzą miał być znany żużlowiec Paweł Przedpełski.

REALIZACJA

Praca nad materiałami przebiegała wieloetapowo. Pierwszy zakresie naszej pracy skoncentrowaliśmy się na opracowaniu nazwy dla nowego produktu, jakim było konto bankowego z wieloma przywilejami dla klienta. Po dokładnej analizie ofert konkurencyjnych powstała nazwa konta „Konto Moc Korzyści”, która w bardzo sugestywny sposób sugerowała wiele przywilejów dla posiadaczy takiego konta. Po akceptacji nazwy przeszliśmy do prac związanych z projektem logo dla produktu. Twarzą całej kampanii był znany polski żużlowiec Paweł Przedpełski, więc logo w swoim charakterze musiało mocno nawiązywać do żużla i związanej z nim dynamiki. Uwikładnie akcentu żużlowego w logo było przemyślane marketingowo, bowiem Bank działa głównie w Toruniu i okolicach, a mieszkańcy mocno utożsamiąją się z tym sportem, więc konto polecane przez jednego z idolów żużlowych miało szanse na spore zainteresowanie ze strony lokalnych klientów.Ostatecznie powostało logo, które w delikatny sposób zawierało elementy strikte żużlowe, uwikłane koło motocyklu. Kolorystyka loga, również była dedekowana z delikatnym akcentem czarnego sportu, a dla podkreślenia pewnych elementów został użyty kolor czerwony. Istotnym elementem motywu przewodniego stała się cyfra zero, wkomponowaliśmy ją w kształt toru żużlowego. Linia plastyczna dla materiałów, nie była zupełnie obcym tworem graficznym, zawierała elementy identyfikacji banku, użycie koloru zielonego oraz chakarketystycznych elememtów graficznych. W ramach materiałów wykonanych na rzecz kampanii powstały grafiki do bankomatu, mediów społecznościowych, banery internetowe. Teczka, ulotki promocyjne to elementy, z którymi często mieli kontakt klienci.Dla banku ważna była szeroka promocja konta na różnych płaszczyznach i różnymi kanałami, gdyż ten produkt jest flagową ofertą dla klienta indywidualnego, który stanowi znaczną część klientów banku. W kolejnym etapie realizacji materiałów na potrzeby kampanii, zostały zaprojektowane grafiki na centralnę banku oraz grafiki na pojazdy komunikacji miejskiej, autobusy. Na potrzeby kampanii wykonaliśmy również sesję zdjęciową z Pawłem Przedpełskim. Zdjęcia żużlowca zostały wykorzystane w wielu grafikach promocyjnych.Materiały oraz kreacja całej kampanii bardzo dobrze się przyjęła wśród klientów. Mocne nawiązanie do toruńskiego żużla z pewnością w pozytywny sposób wpłynęło na efekty sprzedażowe kampanii banku.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • teczka dla produktu
  • grafiki do strony www
  • ulotki konta
  • plakaty
  • banery reklamowe
  • grafika wielkoformatowa
  • rollupy
  • grafika na autobusie
  • gadżety reklamowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Wydajny pomysł graficzny ulotki dl reklamowej dla marki

Oto nasz nowy projekt - ulotka reklamowa. Wiemy, jak ją opracować, aby nakłonić kontrahenta do działania i interakcji z biznesem. Starannie dobraliśmy wyraźny, ale poprawny komunikat ulotki a5. Jest to przede wszystkim wizytówka dla materiału, jaki ma być wyeksponowany na pierwszy plan. Dla firmy było istotne, aby finalny produkt był spójny z jej przekazem, wobec tego uwzględniliśmy to i zamknęliśmy w projekcie graficznym. Marka działa na wysoce konkurencyjnym rynku, zatem niezwykle istotne było zapewnienie jej unikalności i najwyższej jakości, aby pozyskać ciekawość odbiorców. Nasze projekty dotyczą zarówno ulotek reklamowych jak i promocyjnych.

strzałka

Format ulotki reklamowej

Ulotkę przygotowujemy w dwóch wymiarach - A4 oraz A5. Wszystkie stosowane detale graficzne układamy tak, aby zachować całą przejrzystość. Dbamy o każdy detal na ulotce, dzięki czemu wszystko jest wyraźnie czytelne bez względu od jej rozmiaru. Przykładamy ogromną wagę do szczegółów od pierwszego szkicu i pomysłu aż do końcowej kreacji.

strzałka

Oryginalny projekt ulotki firmowej

Nasz projekt graficzny został rzetelnie przemyślany pod wszelkim aspektem. Starannie dostosowaliśmy wszystkie części składające się na ulotkę reklamową, takie jak odcienie, typografia i grafika. Dbamy o zgodność tworzonych przez nas projektów z wizerunkiem firmy i jej identyfikacją wizualną. Nasz produkt cechuje się wysoką postacią i walorem estetycznym, ale co najważniejsze i funkcjonalnością. Nasza praca wyróżnia się na tle pozostałych marek z tej branży, ale to właśnie my dostarczamy bezpieczny produkt, któremu możesz zaufać.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42