Wykonane przez nas logo marki bardzo dobrze pasuje do wizerunku firmy, korespondując z tym, jak chce być ona zauważana. Opracowanie graficzne zostało zrealizowane z troską o każdy, minimalny nawet szczegół. Nasz grafik zadbał o to, żeby uwzględnić wymogi klienta i stworzył logo, które koresponduje z wizerunkiem budowanym przez markę.
Projekty znaku graficznego dla firmy tworzymy zwykle po wcześniejszych naradach. W tym projekcie graficznym klientowi zależało na jasnej szacie graficznej oraz czytelnych, mocnych barwach. Projektowanie znaku firmowego zaczęliśmy od ustalenia palety kolorystycznej i wybrania barwy przewodniej. Później skoncentrowaliśmy się na ustaleniu ogólnego kierunku. Zależało nam na graficznym minimalizmie oraz obecności ostrych kątów. Skończony projekt jest pasujący do szaty wizualnej marki.
Profesjonalne logo firmy jest znakiem rozpoznawalnym firmy. Zatem kreacja logo powinna zostać zlecona ekspertom. Ten projekt został przemyślany w taki sposób, żeby się wygodnie skalował oraz zezwalał na dodawanie okazjonalnych detali. Opracowywanie logotypu dla firmy uwzględniło osobne zaprojektowanie symbolu graficznego i dopasowanie właściwej czcionki, którą napisaliśmy nazwę marki. Projekt obejmuje kilka graficznych ozdobników, ale mimo to, kreacja graficzna zostaje minimalistyczna i wyraźna. Ukończony produkt jest spójny z wizerunkiem firmy, dzięki czemu upraszcza pozyskiwanie nowych klientów. Powstałe logo marki ma otwartą formę, dzięki czemu bez kłopotu można umieszczać na produktach o rozmaitych kształtach. Dzięki temu stanowi dodatkowo intrygujący gadżet reklamowy dla firmy.