Madejowy Dwór

Branża —Hotele, gastronomia

Praca — projekt logo firmy

WYZWANIE

Naszym tematem było stworzenie wizerunku przedsiębiorstwa, począwszy od zaprojektowania logotypu, aby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – foldery a4 reklamowe, ulotki dl, segregatory, grafiki promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie współczesnego, twórczego, a równocześnie niezmiernie kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla spółki polegała w głównej mierze na opracowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie odpowiednio działać pod różne kanały czynności promocyjnych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas opracowania estetycznego i rzetelnego przekazu, który idealnie wpasowuje się w branżę, w której działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem firmy zainicjowaliśmy od bardzo znaczącego składnika tożsamości firmy czyli logo firmy. Znak spółki, jaki powstał to prosty i nowoczesny znak oraz dobrze dopasowana typografia, który swoją konstrukcją idealnie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo firmy podkreśla fachowość działań przedsiębiorstwa i prężność działania. Logo marki miało być proste i wyraziste, ale też wyrażać cechy dynamiki właściwej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność znaku firmowego osiągnęliśmy przez wykorzystanie właściwej budowy. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery w formacie a4, reklamy oraz firmowa strona www. Zakończone prace zostały zaprojektowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz znak graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w przekonujący i świadomy sposób podkreślić silną i wyraźną pozycję jednostki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach których zostały stworzone kalendarze reklamowe ścienne, notatniki oraz pozostałe gadżety promocyjne. Zaprojektowana identyfikacja wizualna umocniła pozycje firmy w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • strona www
  • gadżety firmowe<
Zobacz zrealizowane prace
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Profesjonalne logo marki - znak wizualny konsekwentny z wizerunkiem marki

Stworzone przez nas logo marki doskonale pasuje do wizerunku marki, korespondując z tym, jak chce być ona spostrzeżona. Opracowanie graficzne zostało zrealizowane z dbałością o każdy, minimalny nawet szczegół. Nasz grafik zadbał o to, żeby wziąć pod uwagę wymogi klienta i wykonał logo, jakie współgra z wizerunkiem budowanym przez markę.

strzałka

Tworzenie graficzne logo dla marki - dbałość o najwyższą jakość i detale

Koncepcje graficzne logotypu dla firmy tworzymy zazwyczaj po wcześniejszych konsultacjach. W tym projekcie klientowi zależało na jasnej szacie graficznej oraz wymownych, mocnych kolorach. Projektowanie logotypu zaczęliśmy od ustalenia palety kolorystycznej i wybrania barwy przewodniej. Następnie skupiliśmy się na określeniu ogólnego kierunku. Zależało nam na graficznym minimalizmie oraz obecności ostrych kątów. Gotowy projekt graficzny jest dopasowany do szaty wizualnej marki.

strzałka

Estetyczne i proste logo firmy - produkt promocyjny

Profesjonalne logo firmy jest znakiem rozpoznawalnym firmy. Stąd kreacja logo powinna zostać zlecona ekspertom. Ten projekt został przemyślany w taki sposób, żeby się wygodnie skalował oraz pozwalał na dodawanie okolicznościowych detali. Projektowanie logotypu dla firmy uwzględniło osobne zaprojektowanie znaku graficznego i dobranie właściwej czcionki, którą napisaliśmy nazwę marki. Projekt obejmuje kilka graficznych ozdobników, ale mimo to, kreacja graficzna zostaje minimalistyczna i zrozumiała. Skończony produkt jest spójny z wizerunkiem firmy, dzięki czemu upraszcza pozyskiwanie nowych kontrahentów. Powstałe logo firmy ma otwartą formę, dzięki czemu bez kłopotu można umieszczać na produktach o różnych kształtach. Dzięki temu stanowi dodatkowo atrakcyjny artykuł promocyjny dla firmy.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42