Branża — Hotele, gastronomia
Praca — tworzenie stron www
Naszym tematem było stworzenie wizerunku przedsiębiorstwa, począwszy od zaprojektowania logotypu, aby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – foldery a4 reklamowe, ulotki dl, segregatory, grafiki promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie współczesnego, twórczego, a równocześnie niezmiernie kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla spółki polegała w głównej mierze na opracowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie odpowiednio działać pod różne kanały czynności promocyjnych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas opracowania estetycznego i rzetelnego przekazu, który idealnie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem firmy zainicjowaliśmy od bardzo znaczącego składnika tożsamości firmy czyli logo firmy. Znak spółki, jaki powstał to prosty i nowoczesny znak oraz dobrze dopasowana typografia, który swoją konstrukcją idealnie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo firmy podkreśla fachowość działań przedsiębiorstwa i prężność działania. Logo marki miało być proste i wyraziste, ale też wyrażać cechy dynamiki właściwej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność znaku firmowego osiągnęliśmy przez wykorzystanie właściwej budowy. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery w formacie a4, reklamy oraz firmowa strona www. Zakończone prace zostały zaprojektowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz znak graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w przekonujący i świadomy sposób podkreślić silną i wyraźną pozycję jednostki w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach których zostały stworzone kalendarze reklamowe ścienne, notatniki oraz pozostałe gadżety promocyjne. Zaprojektowana identyfikacja wizualna umocniła pozycje firmy w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- gadżety firmowe<