Branża — Reklama
Praca — tworzenie stron www
Naszym misją było opracowanie wizerunku jednostki, począwszy od zaprojektowania logotypu, tak aby w następnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów reklamowych – broszury promocyjne, ulotki, segregatory, grafiki reklamowe, strona www, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie współczesnego, twórczego, a równolegle niezwykle fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla przedsiębiorstwa polegała w nadrzędnej mierze na opracowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie prawidłowo funkcjonować pod rozmaite kanały działań reklamowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania czystego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zapoczątkowaliśmy od bardzo ważnego czynnika tożsamości wizualnej spółki czyli znaku firmowego. Symbol jednostki, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz właściwie dobrana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego akcentuje fachowość działań przedsiębiorstwa i siłę działania. Logo firmy miało być proste i wymowne, ale też wyrażać cechy dynamiki stosownej dla firmy. Nowoczesność logo firmy osiągnęliśmy przez użycie odpowiedniej konstrukcji. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały później wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury a4, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób uwydatnić mocną i widoczną kondycję spółki w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zleceniami, w ramach których zostały zrealizowane firmowe kalendarze ścienne, notesy a5 oraz pozostałe gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna utrwaliła pozycję przedsiębiorstwa w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- gadżety firmowe<