Hajfa

Branża — Papierosy

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszym zadaniem było wykreowanie wizerunku spółki, zacząwszy od zaprojektowania logo firmy, ażeby w następnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – broszury promocyjne, ulotki, segregatory, grafiki firmowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu stworzenie współczesnego, kreatywnego, a jednocześnie niezwykle fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla jednostki polegała w fundamentalnej mierze na zaprojektowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie odpowiednio działać pod wielorakie kanały czynności reklamowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zapoczątkowaliśmy od nader ważnego czynnika identyfikacji jednostki czyli logo. Symbol marki, który został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz należycie dobrana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logotypu podkreśla fachowość działań przedsiębiorstwa i siłę działania. Logo firmy miało być proste i wymowne, ale też wykazywać cechy dynamiki stosownej dla jednostki. Nowoczesność logotypu osiągnęliśmy przez zastosowanie dobrej konstrukcji. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury a4, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w czytelny i świadomy sposób zaakcentować silną i wyraźną sytuację firmy w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach których zostały zrealizowane firmowe kalendarze ścienne, notesy a4 oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana identyfikacja wizualna utrwaliła sytuację firmy w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • gadżety firmowe<
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego znaczenie w promocji marki

Stworzyliśmy fenomenalne opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja nadzwyczaj istotna. Liczy się w jego przypadku użyty surowiec, ale też projekt, a właściwie głównie ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych odbiorców raczej nie kojarzy samego wyrobu, ale coś takiego jak etykietę na produkt, jaką to nierzadko widać w sieci, czy też w telewizji. Stąd można swobodnie zgodzić się, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje produkt, bo jest: unikatowa, osoby identyfikują ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet polecają znajomym artykuł.

strzałka

Tworzenie opakowania reklamowego obecnie

W czasach obecnych to projektowanie opakowania reklamowego odgrywa główną funkcję podczas przygotowywania produktu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je graficy komputerowi i specjaliści od reklamy z praktyką i znajomością tych aktualnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na artykuł musi być na czasie. Kluczowe znaczenie ma też i to, że konsumenci są do pewnego stopnia zapatrzeni w działania konkurencji, czyli ich odpowiedź łączona z interesującym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem marki

Doskonale wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe powinna być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z kolorami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny producent. Taka kreacja graficzna jest dla nas alternatywą łatwo osiągalną, bo dysponujemy biegłością fachowców, którzy dokładnie zrozumieli obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42