Branża — Papierosy
Praca — opakowania, etykiety reklamowe
Naszym zadaniem było wykreowanie wizerunku spółki, zacząwszy od zaprojektowania logo firmy, ażeby w następnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – broszury promocyjne, ulotki, segregatory, grafiki firmowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu stworzenie współczesnego, kreatywnego, a jednocześnie niezwykle fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla jednostki polegała w fundamentalnej mierze na zaprojektowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie odpowiednio działać pod wielorakie kanały czynności reklamowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zapoczątkowaliśmy od nader ważnego czynnika identyfikacji jednostki czyli logo. Symbol marki, który został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz należycie dobrana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logotypu podkreśla fachowość działań przedsiębiorstwa i siłę działania. Logo firmy miało być proste i wymowne, ale też wykazywać cechy dynamiki stosownej dla jednostki. Nowoczesność logotypu osiągnęliśmy przez zastosowanie dobrej konstrukcji. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury a4, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w czytelny i świadomy sposób zaakcentować silną i wyraźną sytuację firmy w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach których zostały zrealizowane firmowe kalendarze ścienne, notesy a4 oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana identyfikacja wizualna utrwaliła sytuację firmy w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- opakowania
- gadżety firmowe<