Classic Light

Branża — Przemysł, produkcja

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

Zaprojektowaliśmy kompleksowy pakiet materiałów reklamowych utrzymany w indywidualnej linii graficznej rozwijającej identyfikację wizualną firmy. Zadaniem pakietu było podniesienie prestiżu firmy, wyróżnienie się jej oferty na rynku i umocnienie wizerunku. Dzięki przemyślanej strukturze i indywidualnej, nowoczesnej kreacji graficznej pakiet materiałów reklamowych firmy przedstawia ją jako dynamicznego, rozwojowego i godnego zaufania partnera biznesowego

Zobacz zrealizowane prace

Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Etykieta, opakowanie reklamowe i jego rola w promocji produktu

Wykonaliśmy imponujące opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja niesłychanie istotna. Liczy się w jego przypadku użyty surowiec, ale też projekt, a właściwie głównie ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych kontrahentów właściwie nie kojarzy samego artykułu, ale coś takiego jak etykietę na artykuł, którą to nieraz widać w sieci, czy też w telewizji. Wskutek tego można swobodnie zgodzić się, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje produkt, bo jest: unikatowa, osoby identyfikują ją z wysoką jakością, nabywają tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet rekomendują znajomym towar.

strzałka

Tworzenie opakowania reklamowego w dzisiejszych czasach i jego istota w sprzedaży

W czasach obecnych to kreowanie opakowania reklamowego odgrywa podstawową funkcję w toku przygotowywania towaru do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i specjaliści od marketingu z doświadczeniem i znajomością tych obecnych nurtów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na produkt musi być na czasie. Kluczowe znaczenie ma też i to, że klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, to znaczy ich odpowiedź powiązana z atrakcyjnym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Współczesne opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem marki

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją łatwo dostępną, bo dysponujemy biegłością profesjonalistów, którzy dokładnie poznali współczesne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42