Malfarb

Branża — Chemia gospodarcza

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Marka Malfarb jest znana w kraju jak i zagranicą jako producent farb dostosowanych do potrzeb rynku. Jest jednym z większych polskich producentów ekologicznych produktów dla sektora budowlanego. Specjalizuje się w produkcji farb, tynków oraz preparatów gruntujących i dezynfekujących, klejów i gładzi szpachlowych.

WYZWANIE

Cel – wzrost znaczenia marki Malfarb wśród szerokiego grona odbiorców i podwyższenie jej pozycji na rynku krajowym i europejskim. Naszemu klientowi zależało, by wypozycjonować swoją ofertę w sektorze profesjonalnych farb budowlanych i zbliżyć się wizerunkowo do liderów tej kategorii. Naszym zadaniem było w pierwszej kolejności stworzyć nowe logo marki i jej podgrup, a następnie wykreować linie wizerunkową dla serii produktów z linii farb Pastel Color i Emalia Color. Dodatkowo firma potrzebowała materiały promocyjne opracowane w duchu nowego wizerunku.

REALIZACJA

Po gruntownej analizie branży zakrojonej na szeroką skalę i porównaniu pozycji konkurencji, zaproponowaliśmy zupełnie nowy wizerunek graficzny. Świeża identyfikacja wizualna pozwalała na nowe, strategiczne pozycjonowanie marki Malfarb. Następnie wprowadziliśmy to w życie poprzez nową tożsamość wizualną zawartą w materiałach promocyjnych i serii opakowań. Główny motyw graficzny – nazwa marki Pastel Color - która jest powielana na wszystkich opakowaniach, została stworzona tak, jak gdyby była napisana lejącą się farbą. Cała kompozycja rozgrywa się wokół tego bardzo plastycznego w wyrazie znaku. Tło opakowania stanowi element rozróżniający poszczególne rodzaje farb – wykorzystujemy różne motywy roślinne, podkreślając je wyrazistym kolorem dominującym. Tworząc opakowania opracowaliśmy również hierarchię informacji zawartą na nich. Część danych pokazaliśmy w postaci graficznych piktogramów, które stanowią zarazem uzupełniają spójnie graficzną szatę wizerunkową.

Projektując katalog produktów firmy Malfarb przyjęliśmy, iż głównym bezpośrednim odbiorcą oferty farb dekoracyjnych jest kobieta. Na tej idei oparliśmy opowieść – postać kobieca w różnych odsłonach stanowi leitmotiv katalogu, poprzez pokazanie emocjonalnej i żywiołowej kobiecej natury, pokazaliśmy różne nastroje zestawień kolorystycznych.

Nowe linie produktów oraz marki podrzędne (takie jak Emalia Color) skierowane do bardziej wymagających klientów sprawiają, że główna marka Malfarb zyskuje wyższą jakość, unikalność i dynamikę.

ZADANIA WYKONANE
  • logo główne firmy
  • identyfikacja
  • logo nowej marki Pastel Color
  • seria opakowań reklamowych Pastel Color
  • logo nowej marki Emalia Color
  • seria opakowań Emalia Color
  • katalog reklamowo-ofertowy
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Etykieta, opakowanie reklamowe i jego znaczenie w promocji marki

Stworzyliśmy rewelacyjne opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja nadzwyczaj ważna. Liczy się w jego przypadku użyty surowiec, ale też projekt, a raczej przede wszystkim ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych konsumentów właściwie nie kojarzy samego produktu, ale coś takiego jak etykietę na wyrób, którą to często widać w sieci, czy też w telewizji. W związku z tym można zdecydowanie uznać, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje artykuł, bo jest: unikalna, osoby utożsamiają ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet rekomendują znajomym artykuł.

strzałka

Projektowanie opakowania reklamowego aktualnie i jego istota w sprzedaży

W czasach obecnych to opracowywanie opakowania reklamowego odgrywa podstawową rolę w trakcie przygotowywania towaru do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i specjaliści od reklamy z praktyką i znajomością tych obecnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na wyrób musi być na czasie. Istotne znaczenie ma też i to, że kontrahenci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, czyli ich odpowiedź powiązana z ciekawym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Nowoczesne opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny producent. Taka kreacja graficzna jest dla nas alternatywą łatwo dostępną, bo dysponujemy doświadczeniem profesjonalistów, którzy dokładnie poznali obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42