Ramzes

Branża — Informatyka

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Firma Ramzes jest wiodącym producentem wysokiej jakości oprogramowania zarówno dla małych jak i średnich firm oraz biur rachunkowych. Rolę głównego gracza w sektorze oprogramowania biurowego zapewniła im kompleksowa i profesjonalna oferta.

WYZWANIE

Firma Ramzes zgłosiła się do nas będąc już uznanym na rynku producentem oprogramowania. Nie posiadała jednak wyrazistego wizerunku graficznego. Zarówno logo jak i projekty opakowań dla produktów, a także strona internetowa charakteryzowały się topornością, brakiem spójności i ogólnie stwarzały raczej mało pozytywne wrażenie na odbiorcy. Wyzwaniem, z którym zmierzyliśmy się, było stworzenie wizerunku, który wypozycjonuje markę Ramzes na rynku oprogramowania informatycznego dla firm. Przeprowadzona analiza sytuacji klienta ukierunkowała nasze działania na następujące cele: nadać wizerunkowi charakter biznesowy, ale jednocześnie dynamiczny, kojarzony z sukcesem, rozwojem, komunikacją.

REALIZACJA

Dobraliśmy kolorystykę, która została przypisana prezentacji firmy Ramzes. W oczywisty sposób kolory firmowe wykorzystaliśmy w wszystkich opracowanych materiałach reklamowych oraz w serwisie www. Granat podkreśla profesjonalny, informatyczny charakter firmy, a dodatek czerwieni nadaje dynamikę. W materiałach promocyjno-reklamowych wykorzystaliśmy czysty wektorowy motyw postaci ludzkich zajętych pracą, komunikacją, załatwianiem interesów. Postacie działają, ruch podkreślony został dodatkowo zamaszystymi smugami koloru. Wrażenie ruchu i dynamiki staraliśmy się utrzymać także w serii opakowań dla produktów. Tu uprościliśmy przekaz graficzny, rezygnując z postaci ludzkich i koncentrując się na ikonach graficznych reprezentujących dany produkt, które stanowią główny motyw opakowania. To właśnie te ikony plus wyraźny kod kolorystyczny uczyniliśmy elementami różniwblcującymi poszczególne produkty. Opracowaliśmy również hierarchię informacji na opakowaniach. Nasze główne założenia w utworzonym wizerunku – przejrzystość formy i dynamiczny, nowoczesny przekaz – zostały osiągnięte. Firma Ramzes zyskała wizerunek odpowiadający jej wysokiej pozycji na rynku oprogramowania, co zwiększa jej szanse na dalszy dynamiczny rozwój.

Stworzyliśmy nowoczesną i wyrazistą identyfikacje wizualną firmy począwszy od logo, poprzez materiały firmowe (wizytówki, papier firmowy), po serię opakowań oraz spójny pakiet materiałów reklamowych (katalog, teczka, ulotki, strona www).

ZADANIA WYKONANE

Podczas dłuższej współpracy powstał spory pakiet identyfikacyjny obejmujący zarówno podstawowe materiały reklamowe, jak i promocja firmy na zewnątrz.

  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (wizytówki, papier firmowy)
  • spójny zestaw materiałów promocyjno-reklamowych (kilkanaście opakowań reklamowych dla produktów, katalog, teczka reklamowa, teczka-clip, kalendarze reklamowe, notesy, bloczki)
  • strona www
  • prezentacja firmowa
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Efektywne opakowanie reklamowe dla produktu i etykieta reklamowa to grunt

Zaprojektowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach reklamowych i budowaniu istoty biznesu. Tworząc markę należy pod uwagę wziąć każdy detal jaki pokazujemy użytkownikowi. Posiadanie spersonalizowanych do istoty biznesu opakowań, to klucz do opracowania przyjemnej dla oka identyfikacji wizualnej. Taki zabieg wspomaga pomału budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz odbiorca działa na wielce konkurencyjnym rynku, toteż musieliśmy wykorzystać graficzne i sprzedażowe rozwiązania na wyróżnienie jego marki z tłumu.

strzałka

Efektywny i przemyślany przebieg tworzenia etykiet i opakowań

Proces projektowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna zawierała wszystko, co może wywrzeć wpływ na późniejszy wybór towaru przez nabywcę. Nasi projektanci zadbali o dobór barw i czcionek firmowych oraz grafiki, by jak najpoprawniej wkomponować nasz wyrób w kreację wizualną marki. Liczy się dla nas zgodność z tym, co sygnalizuje nasz klient i jakie są jego oczekiwania. Kreowanie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane produkty, to nie tylko skupianie się na stylistyce, ale także na funkcjonalności i spójności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wydobyliśmy" z niej aspekty ukazujące jej charakter.

strzałka

Odpowiednia jakość i oryginalny projekt etykiety produktowej

Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas pośród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy niuans, aby zagwarantować naszym klientom sto procent zadowolenia i produkt końcowy na wysokim poziomie. Uwzględniamy najświeższe trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Kombinacja obu aspektów pozwala nam osiągać daleko zadowalające naszych klientów efekty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42