Verso

Branża — Papierosy

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszą kwestią było stworzenie wizerunku spółki, zacząwszy od opracowania logo marki, tak aby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – broszury firmowe, ulotki a5, segregatory, pomysły graficzne promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie nowoczesnego, twórczego, a równocześnie nadzwyczaj profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla przedsiębiorstwa polegała w głównej mierze na opracowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie porządnie funkcjonować pod różne kanały działań marketingowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania estetycznego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem firmy zapoczątkowaliśmy od ogromnie istotnego elementu tożsamości przedsiębiorstwa czyli logo firmy. Symbol spółki, jaki powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz właściwie dopasowana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego akcentuje profesjonalizm działań jednostki i energię działania. Logo marki miało być proste i wyraziste, ale też wyrażać cechy dynamiki odpowiedniej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez wykorzystanie właściwej struktury. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały potem wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej.W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery dla firmy, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wymowny i świadomy sposób zaakcentować mocną i widoczną sytuację jednostki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach których zostały stworzone firmowe kalendarze ścienne, notesy z logo oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna ugruntowała sytuację jednostki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowanie
  • gadżety firmowe<
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Efektywne opakowanie reklamowe dla produktu i etykieta reklamowa to fundament

Opracowaliśmy opakowanie dla firmy z myślą o działaniach promocyjnych i budowaniu świadomości biznesu. Kreując markę wskazane jest pod uwagę wziąć każdy szczegół jaki pokazujemy użytkownikowi. Posiadanie spersonalizowanych do charakteru działalności opakowań, to klucz do wyrobienia przyjemnej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg wspiera pomału budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz nabywca działa na wielce konkurencyjnym rynku, dlatego musieliśmy wykorzystać graficzne i sprzedażowe sposoby na wyróżnienie jego firmy z tłumu.

strzałka

Skuteczny i przemyślany przebieg projektowania etykiet i opakowań

Proces kreowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna zawierała wszystko, co może wywrzeć wpływ na późniejszy wybór produktu przez odbiorcę. Nasi projektanci zadbali o dobór barw i fontów firmowych oraz grafiki, tak aby jak najpoprawniej wkomponować nasz produkt w kreację wizualną marki. Liczy się dla nas harmonia z tym, co sygnalizuje nasz klient i jakie są jego oczekiwania. Skuteczne kreowanie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane artykuły, to nie tylko koncentrowanie się na estetyce, lecz też na funkcjonalności i spoistości w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyciągnęliśmy" z niej aspekty ukazujące jej charakter.

strzałka

Odpowiednia jakość i niepowtarzalny projekt graficzny etykiety produktowej

Aspekt jakości dobitnie wyróżnia nas pośród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy element, tak aby dać możliwość naszym klientom sto procent zadowolenia i produkt końcowy na dużym poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Kombinacja obu aspektów pozwala nam osiągać daleko zadowalające naszych odbiorców rezultaty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42