Branża —Papierosy
Praca — projekt logo firmy
Naszą kwestią było stworzenie wizerunku spółki, zacząwszy od opracowania logo marki, tak aby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – broszury firmowe, ulotki a5, segregatory, pomysły graficzne promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie nowoczesnego, twórczego, a równocześnie nadzwyczaj profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla przedsiębiorstwa polegała w głównej mierze na opracowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie porządnie funkcjonować pod różne kanały działań marketingowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania estetycznego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem firmy zapoczątkowaliśmy od ogromnie istotnego elementu tożsamości przedsiębiorstwa czyli logo firmy. Symbol spółki, jaki powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz właściwie dopasowana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego akcentuje profesjonalizm działań jednostki i energię działania. Logo marki miało być proste i wyraziste, ale też wyrażać cechy dynamiki odpowiedniej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez wykorzystanie właściwej struktury. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały potem wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej.W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery dla firmy, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wymowny i świadomy sposób zaakcentować mocną i widoczną sytuację jednostki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach których zostały stworzone firmowe kalendarze ścienne, notesy z logo oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna ugruntowała sytuację jednostki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- opakowanie
- gadżety firmowe<