Verso

Branża —Papierosy

Praca — projekt logo firmy

WYZWANIE

Naszą kwestią było stworzenie wizerunku spółki, zacząwszy od opracowania logo marki, tak aby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – broszury firmowe, ulotki a5, segregatory, pomysły graficzne promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie nowoczesnego, twórczego, a równocześnie nadzwyczaj profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla przedsiębiorstwa polegała w głównej mierze na opracowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie porządnie funkcjonować pod różne kanały działań marketingowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania estetycznego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem firmy zapoczątkowaliśmy od ogromnie istotnego elementu tożsamości przedsiębiorstwa czyli logo firmy. Symbol spółki, jaki powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz właściwie dopasowana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego akcentuje profesjonalizm działań jednostki i energię działania. Logo marki miało być proste i wyraziste, ale też wyrażać cechy dynamiki odpowiedniej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez wykorzystanie właściwej struktury. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały potem wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej.W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery dla firmy, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przeplatający się, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wymowny i świadomy sposób zaakcentować mocną i widoczną sytuację jednostki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach których zostały stworzone firmowe kalendarze ścienne, notesy z logo oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna ugruntowała sytuację jednostki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowanie
  • gadżety firmowe<
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Profesjonalne logo marki - produkt spójny z wizerunkiem firmy

Wykreowane przez nas logo marki perfekcyjnie pasuje do wizerunku marki, korespondując z tym, jak chce być ona postrzegana. Opracowanie graficzne zostało wykonane z dbałością o każdy, najmniejszy nawet element. Nasz grafik zadbał o to, żeby uwzględnić wymogi klienta i wykreował logo firmy, jakie koresponduje z wizerunkiem budowanym przez firmę.

strzałka

Projektowanie logo dla firmy - troska o najwyższą jakość i detale

Projekty graficzne znaku graficznego dla firmy tworzymy zawsze po wcześniejszych naradach. W tym projekcie klientowi zależało na przejrzystej szacie graficznej oraz wymownych, mocnych kolorach. Kreowanie logo firmy zaczęliśmy od ustalenia palety kolorystycznej i wybrania barwy przewodniej. Następnie skupiliśmy się na wyznaczeniu ogólnego kierunku. Zależało nam na graficznym minimalizmie oraz obecności ostrych kątów. Gotowy projekt graficzny jest pasujący do szaty wizualnej marki.

strzałka

Dobre logo marki to produkt reklamowy

Profesjonalne logo jest znakiem rozpoznawalnym marki. Wobec tego kreacja logo marki powinna zostać zlecona profesjonalistom. Ten projekt graficzny został przemyślany w taki sposób, żeby się wygodnie skalował oraz zezwalał na dodawanie okazjonalnych detali. Tworzenie znaku graficznego dla firmy uwzględniło osobne opracowanie znaku graficznego i dopasowanie właściwej czcionki, którą napisaliśmy nazwę firmy. Projekt zawiera kilka graficznych ozdobników, ale mimo to, kreacja graficzna zostaje minimalistyczna i wymowna. Skończony produkt jest spójny z wizerunkiem marki, dzięki czemu ułatwia zdobywanie nowych kontrahentów. Powstałe logo marki ma otwartą formę, dzięki czemu bez kłopotu można umieszczać na produktach o różnych kształtach. Dzięki temu stanowi też intrygujący gadżet promocyjny dla firmy.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42