Cini Cookies

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

Zaprojektowaliśmy kompleksowy pakiet materiałów reklamowych utrzymany w indywidualnej linii graficznej rozwijającej identyfikację wizualną firmy. Zadaniem pakietu było podniesienie prestiżu firmy, wyróżnienie się jej oferty na rynku i umocnienie wizerunku. Dzięki przemyślanej strukturze i indywidualnej, nowoczesnej kreacji graficznej pakiet materiałów reklamowych firmy przedstawia ją jako dynamicznego, rozwojowego i godnego zaufania partnera biznesowego

Zobacz zrealizowane prace

Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Etykieta, opakowanie reklamowe i jego znaczenie w promocji produktu

Wykonaliśmy imponujące opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja niezwykle znacząca. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też projekt, a właściwie zwłaszcza ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych odbiorców właściwie nie kojarzy samego artykułu, ale coś takiego jak etykietę na artykuł, którą to niejednokrotnie widać w sieci, czy też w telewizji. Wobec tego można swobodnie uznać, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje produkt, bo jest: unikalna, ludzie identyfikują ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet polecają znajomym produkt.

strzałka

Tworzenie opakowania reklamowego obecnie i jego rola w sprzedaży

W czasach obecnych to tworzenie opakowania reklamowego odgrywa kluczową funkcję w toku przygotowywania produktu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i spece od marketingu z praktyką i znajomością tych obecnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na towar musi być na czasie. Podstawowe znaczenie ma też i to, że konsumenci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, czyli ich reakcja łączona z interesującym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Współczesne opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe powinna być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny producent. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją bez trudu osiągalną, bo dysponujemy biegłością profesjonalistów, którzy dokładnie zrozumieli obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42