Nanosecur

Branża — Chemia gospodarcza

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

Zaprojektowaliśmy kompleksowy pakiet materiałów reklamowych utrzymany w indywidualnej linii graficznej rozwijającej identyfikację wizualną firmy. Zadaniem pakietu było podniesienie prestiżu firmy, wyróżnienie się jej oferty na rynku i umocnienie wizerunku. Dzięki przemyślanej strukturze i indywidualnej, nowoczesnej kreacji graficznej pakiet materiałów reklamowych firmy przedstawia ją jako dynamicznego, rozwojowego i godnego zaufania partnera biznesowego

Zobacz zrealizowane prace

Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Etykieta, opakowanie reklamowe i jego istota w promocji firmy

Stworzyliśmy imponujące opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja ogromnie istotna. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też grafika, a właściwie przede wszystkim ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych nabywców właściwie nie kojarzy samego wyrobu, ale coś takiego jak etykietę na produkt, jaką to często widać w sieci, czy też w telewizji. W związku z tym można śmiało przyjąć, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje produkt, bo jest: wyjątkowa, osoby identyfikują ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet zalecają znajomym wyrób.

strzałka

Opracowywanie opakowania reklamowego aktualnie i jego istota w sprzedaży

W czasach obecnych to opracowywanie opakowania reklamowego odgrywa główną funkcję podczas przygotowywania produktu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i spece od promocji z doświadczeniem i znajomością tych aktualnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na towar musi być na czasie. Kluczowe znaczenie ma też i to, że potencjalni klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w działania konkurencji, to znaczy ich reakcja skojarzona z atrakcyjnym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Nowoczesne opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Doskonale wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją bez trudu osiągalną, bo dysponujemy biegłością specjalistów, którzy dogłębnie poznali współczesne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42