Branża — Art. spożywcze
Praca — opakowania, etykiety reklamowe
Naszym tematem było zaprojektowanie wizerunku jednostki, zacząwszy od opracowania logotypu, ażeby w następnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – broszury promocyjne, ulotki a5, segregatory, grafiki promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie współczesnego, oryginalnego, a równocześnie bardzo profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla spółki polegała w fundamentalnej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie odpowiednio działać pod wielorakie kanały czynności promocyjnych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem marki zapoczątkowaliśmy od bardzo znaczącego czynnika tożsamości wizualnej spółki czyli logo. Symbol marki, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz prawidłowo dobrana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo uwydatnia profesjonalizm działań firmy i energię działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność logotypu osiągnęliśmy przez użycie dobrej budowy. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów reklamowych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób zaakcentować mocną i widoczną pozycję firmy w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zamówieniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze firmowe ścienne, notatniki oraz inne gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna utwierdziła pozycje spółki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- opakowania
- gadżety firmowe<