Beefood

Branża — Zdrowie, uroda

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Bee Food jako producent odżywek i suplementów dietetycznych dla sportowców, wyznacza na tym polu nowe horyzonty. Firma wkraczając na polski rynek nastawiona była na prężny rozwój.

WYZWANIE

Firma Bee Food nie dysponowała do tej pory identyfikacją wizualną ani oryginalnymi opakowaniami dla swoich produktów. Z uwagi na dynamiczny rozwój firma postanowiła zainwestować w przekaz wizualny. W tym samym czasie Bee Food planował wprowadzić na rynek trzy nowe, należące do marki, linie produktów. Naszym zadaniem jako agencji reklamowej było zaprojektowanie opakowań dla tych produktów w taki sposób, by przemawiały do szerszego grona odbiorców. Ponadto powierzono nam stworzenie klarownych kodów wizualnych – systemu identyfikacji wizualnej - dla marki Bee Food, aby spowodować wypozycjonowanie jej w segmencie produktów sportowych.

REALIZACJA

Rozpoczęliśmy od projektu logo i materiałów komunikacyjnych firmy. Zdecydowaliśmy się na prostą czcionkę o sportowym, nowoczesnym kroju i kontrastujące z sobą kolory. Dobudowującymi elementami identyfikacji wizualnej uczyniliśmy kojarzące się ze sportem i ruchem skośne, nachodzące na siebie płaszczyzny o dynamicznych kolorach.

Trudniejszym zadaniem i zarazem ważnym zadaniem było zaprojektowanie opakowań produktów. Mieliśmy za zadanie stworzyć trzy odrębne marki, trzy linie opakowań. Produkty te skierowane były do trzech odrębnych grup konsumentów - jedna grupa to kulturyści, druga – kobiety i mężczyźni uprawiający sporty aerobowe, trzecia – kobiety odchudzające się. Ostatnia linia opakowań została pomyślana jako „apteczna”, spokojna, wsparta motywami roślinnymi. Dwie pierwsze linie dały naszym grafikom więcej możliwości rozwinięcia twórczych skrzydeł. Stworzyli linie plastyczne, których fundamentem jest dynamizm uzyskany dzięki nakładającym się blokom przestrzeni zbudowanych z kolorów i faktur czerpiących stylistykę ze sztuki graffiti. Opakowania odznaczają się spójnością i czytelnością, a ich główną zaletą jest dynamiczna kompozycja – każdy element wydaje się tryskać energią i tętnić życiem.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (papier firmowy, wizytówki, kolperty, itp.)
  • torby reklamowe
  • plakat reklamowy
  • prezentacyjny roll-up
  • trzy linie opakowań (trzy podmarki)
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego znaczenie w promocji marki

Wykonaliśmy wyjątkowe opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja nadzwyczaj istotna. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też projekt, a raczej zwłaszcza ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych kontrahentów właściwie nie kojarzy samego artykułu, ale coś takiego jak etykietę na wyrób, którą to nieraz widać w sieci, czy też w telewizji. W takim razie można swobodnie uznać, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje produkt, bo jest: unikalna, ludzie utożsamiają ją z wysoką jakością, nabywają tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet rekomendują znajomym wyrób.

strzałka

Tworzenie opakowania reklamowego aktualnie

W czasach obecnych to opracowywanie opakowania reklamowego odgrywa zasadniczą funkcję podczas przygotowywania towaru do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i specjaliści od reklamy z praktyką i znajomością tych obecnych nurtów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na artykuł musi być na czasie. Zasadnicze znaczenie ma też i to, że konsumenci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, czyli ich odpowiedź powiązana z ciekawym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem marki

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być tez spójną z wizerunkiem firmy, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny producent. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją łatwo osiągalną, bo dysponujemy wprawą fachowców, którzy gruntownie zrozumieli współczesne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42