Branża — Zdrowie, uroda
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Bee Food jako producent odżywek i suplementów dietetycznych dla sportowców, wyznacza na tym polu nowe horyzonty. Firma wkraczając na polski rynek nastawiona była na prężny rozwój.
Firma Bee Food nie dysponowała do tej pory identyfikacją wizualną ani oryginalnymi opakowaniami dla swoich produktów. Z uwagi na dynamiczny rozwój firma postanowiła zainwestować w przekaz wizualny. W tym samym czasie Bee Food planował wprowadzić na rynek trzy nowe, należące do marki, linie produktów. Naszym zadaniem jako agencji reklamowej było zaprojektowanie opakowań dla tych produktów w taki sposób, by przemawiały do szerszego grona odbiorców. Ponadto powierzono nam stworzenie klarownych kodów wizualnych – systemu identyfikacji wizualnej - dla marki Bee Food, aby spowodować wypozycjonowanie jej w segmencie produktów sportowych.
Rozpoczęliśmy od projektu logo i materiałów komunikacyjnych firmy. Zdecydowaliśmy się na prostą czcionkę o sportowym, nowoczesnym kroju i kontrastujące z sobą kolory. Dobudowującymi elementami identyfikacji wizualnej uczyniliśmy kojarzące się ze sportem i ruchem skośne, nachodzące na siebie płaszczyzny o dynamicznych kolorach.
Trudniejszym zadaniem i zarazem ważnym zadaniem było zaprojektowanie opakowań produktów. Mieliśmy za zadanie stworzyć trzy odrębne marki, trzy linie opakowań. Produkty te skierowane były do trzech odrębnych grup konsumentów - jedna grupa to kulturyści, druga – kobiety i mężczyźni uprawiający sporty aerobowe, trzecia – kobiety odchudzające się. Ostatnia linia opakowań została pomyślana jako „apteczna”, spokojna, wsparta motywami roślinnymi. Dwie pierwsze linie dały naszym grafikom więcej możliwości rozwinięcia twórczych skrzydeł. Stworzyli linie plastyczne, których fundamentem jest dynamizm uzyskany dzięki nakładającym się blokom przestrzeni zbudowanych z kolorów i faktur czerpiących stylistykę ze sztuki graffiti. Opakowania odznaczają się spójnością i czytelnością, a ich główną zaletą jest dynamiczna kompozycja – każdy element wydaje się tryskać energią i tętnić życiem.
- logo marki
- identyfikacja wizualna
- materiały firmowe (papier firmowy, wizytówki, kolperty, itp.)
- torby reklamowe
- plakat reklamowy
- prezentacyjny roll-up
- trzy linie opakowań (trzy podmarki)