Beefood

Branża —Zdrowie, uroda

Praca — projekt logo firmy

KLIENT

Bee Food jako producent odżywek i suplementów dietetycznych dla sportowców, wyznacza na tym polu nowe horyzonty. Firma wkraczając na polski rynek nastawiona była na prężny rozwój.

WYZWANIE

Firma Bee Food nie dysponowała do tej pory identyfikacją wizualną ani oryginalnymi opakowaniami dla swoich produktów. Z uwagi na dynamiczny rozwój firma postanowiła zainwestować w przekaz wizualny. W tym samym czasie Bee Food planował wprowadzić na rynek trzy nowe, należące do marki, linie produktów. Naszym zadaniem jako agencji reklamowej było zaprojektowanie opakowań dla tych produktów w taki sposób, by przemawiały do szerszego grona odbiorców. Ponadto powierzono nam stworzenie klarownych kodów wizualnych – systemu identyfikacji wizualnej - dla marki Bee Food, aby spowodować wypozycjonowanie jej w segmencie produktów sportowych.

REALIZACJA

Rozpoczęliśmy od projektu logo i materiałów komunikacyjnych firmy. Zdecydowaliśmy się na prostą czcionkę o sportowym, nowoczesnym kroju i kontrastujące z sobą kolory. Dobudowującymi elementami identyfikacji wizualnej uczyniliśmy kojarzące się ze sportem i ruchem skośne, nachodzące na siebie płaszczyzny o dynamicznych kolorach.

Trudniejszym zadaniem i zarazem ważnym zadaniem było zaprojektowanie opakowań produktów. Mieliśmy za zadanie stworzyć trzy odrębne marki, trzy linie opakowań. Produkty te skierowane były do trzech odrębnych grup konsumentów - jedna grupa to kulturyści, druga – kobiety i mężczyźni uprawiający sporty aerobowe, trzecia – kobiety odchudzające się. Ostatnia linia opakowań została pomyślana jako „apteczna”, spokojna, wsparta motywami roślinnymi. Dwie pierwsze linie dały naszym grafikom więcej możliwości rozwinięcia twórczych skrzydeł. Stworzyli linie plastyczne, których fundamentem jest dynamizm uzyskany dzięki nakładającym się blokom przestrzeni zbudowanych z kolorów i faktur czerpiących stylistykę ze sztuki graffiti. Opakowania odznaczają się spójnością i czytelnością, a ich główną zaletą jest dynamiczna kompozycja – każdy element wydaje się tryskać energią i tętnić życiem.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (papier firmowy, wizytówki, kolperty, itp.)
  • torby reklamowe
  • plakat reklamowy
  • prezentacyjny roll-up
  • trzy linie opakowań (trzy podmarki)
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Profesjonalne logo - produkt spójny z wizerunkiem firmy

Stworzone przez nas logo firmy doskonale pasuje do wizerunku marki, korespondując z tym, jak chce być ona spostrzeżona. Opracowanie graficzne zostało stworzone z troską o każdy, najmniejszy nawet element. Nasz projektant zadbał o to, żeby wziąć pod uwagę potrzeby klienta i wykonał logo marki, jakie współgra z wizerunkiem budowanym przez markę.

strzałka

Kreowanie logo dla firmy - troska o najwyższą jakość i szczegóły

Koncepcje graficzne logo dla marki tworzymy zwykle po wcześniejszych naradach. W tym projekcie graficznym klientowi zależało na klarownej szacie graficznej oraz wymownych, mocnych barwach. Projektowanie logotypu rozpoczęliśmy od ustalenia palety kolorystycznej i wybrania barwy przewodniej. Potem skoncentrowaliśmy się na ustaleniu ogólnego kierunku. Zależało nam na graficznym minimalizmie oraz obecności ostrych kątów. Gotowy projekt jest dopasowany do szaty wizualnej firmy.

strzałka

Dobre logo marki to produkt promocyjny

Profesjonalne logo marki jest znakiem rozpoznawalnym marki. Wskutek tego kreacja logo marki powinna zostać powierzona profesjonalistom. Ten projekt graficzny został przemyślany w taki sposób, żeby się wygodnie skalował oraz zezwalał na dodawanie okolicznościowych detali. Kreowanie logo dla firmy uwzględniło osobne opracowanie znaku graficznego i dopasowanie właściwej czcionki, którą napisaliśmy nazwę firmy. Projekt zawiera kilka graficznych ozdobników, ale mimo to, kreacja graficzna zostaje minimalistyczna i zrozumiała. Gotowy produkt jest spójny z wizerunkiem marki, dzięki czemu ułatwia zdobywanie nowych klientów. Powstałe logo marki ma otwartą formę, dzięki czemu bez kłopotu wolno umieszczać na produktach o rozmaitych kształtach. Dzięki temu stanowi także atrakcyjny gadżet promocyjny dla firmy.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42