Taja

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszym obowiązkiem było zaprojektowanie wizerunku jednostki, zacząwszy od zaprojektowania znaku graficznego, aby w kolejnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – foldery reklamowe, ulotki dl, segregatory, grafiki firmowe, strona www, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie współczesnego, twórczego, a jednocześnie niezwykle profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla spółki polegała w głównej mierze na zaprojektowaniu zwartej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie pozytywnie działać pod rozmaite kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem spółki zainicjowaliśmy od niesłychanie ważnego elementu tożsamości wizualnej firmy czyli logo firmy. Symbol marki, który został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz odpowiednio dopasowana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo podkreśla fachowość działalności firmy i dynamikę działania. Logo miało być proste i wyraziste, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla jednostki. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez zastosowanie odpowiedniej budowy. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury promocyjne, reklamy oraz firmowa strona www. Zakończone prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób uwydatnić mocną i klarowną pozycję marki w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze reklamowe ścienne, notesy oraz inne gadżety promocyjne. Zaprojektowana tożsamość wizualna umocniła pozycje jednostki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego przeznaczenie w promocji artykułu

Wykonaliśmy unikalne opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja niesłychanie ważna. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też grafika, a raczej głównie ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych odbiorców raczej nie kojarzy samego wyrobu, ale coś takiego jak etykietę na artykuł, jaką to wielokrotnie widać w sieci, czy też w telewizji. Wobec tego można śmiało zgodzić się, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje artykuł, bo jest: unikatowa, ludzie identyfikują ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet zalecają znajomym produkt.

strzałka

Tworzenie opakowania reklamowego obecnie

W czasach obecnych to opracowywanie opakowania reklamowego odgrywa główną funkcję w czasie przygotowywania produktu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i specjaliści od marketingu z doświadczeniem i znajomością tych obecnych nurtów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na wyrób musi być na czasie. Zasadnicze znaczenie ma też i to, że kontrahenci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, czyli ich odpowiedź łączona z ciekawym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe powinna być spójną z wizerunkiem firmy, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją łatwo dostępną, bo dysponujemy biegłością profesjonalistów, którzy dogłębnie zrozumieli obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42