Branża — Art. spożywcze
Praca — opakowania, etykiety reklamowe
Naszym obowiązkiem było zaprojektowanie wizerunku jednostki, zacząwszy od zaprojektowania znaku graficznego, aby w kolejnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – foldery reklamowe, ulotki dl, segregatory, grafiki firmowe, strona www, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie współczesnego, twórczego, a jednocześnie niezwykle profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla spółki polegała w głównej mierze na zaprojektowaniu zwartej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie pozytywnie działać pod rozmaite kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.
Prace nad wizerunkiem spółki zainicjowaliśmy od niesłychanie ważnego elementu tożsamości wizualnej firmy czyli logo firmy. Symbol marki, który został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz odpowiednio dopasowana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo podkreśla fachowość działalności firmy i dynamikę działania. Logo miało być proste i wyraziste, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla jednostki. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez zastosowanie odpowiedniej budowy. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury promocyjne, reklamy oraz firmowa strona www. Zakończone prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób uwydatnić mocną i klarowną pozycję marki w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze reklamowe ścienne, notesy oraz inne gadżety promocyjne. Zaprojektowana tożsamość wizualna umocniła pozycje jednostki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- opakowania
- gadżety firmowe<