Branża — Papierosy
Praca — Reklamy prasowe
Właścicielem marki Manso jest firma Trendy Polska - jeden z największych w Polsce dystrybutorów elektronicznych papierosów. W związku z szybkim rozwojem firma postanowiła zainwestować w nowoczesną wizję graficzną, która pomogłaby uczynić markę liderem w sektorze elektronicznych papierosów.
Wyzwaniem, z którym zmierzyliśmy się było wykrystalizowanie wizerunku, który wypozycjonuje nową markę nadając jej skojarzenia z wysoką jakością. Linia graficzna musiała być oryginalna, charakteryzować się pewną innością, która na pierwszy rzut oka wyróżniłaby ją na tle konkurencji. Pragnęliśmy nadać marce Manso unikalną tożsamość wizualną.
Po przeprowadzeniu analizy wizualnej marek związanych z rynkiem elektronicznych papierosów, a także innych marek luksusowych, stworzyliśmy logo oparte na szeryfowej czcionce, stylizowane, barokowe w wyrazie. Do ozdobnego logo dołączony został pisany prostą czcionką claim „…bo liczy się jakość”. Ornamentowy charakter logo zainspirował całą linię graficzną marki – stworzyliśmy przestrzeń opartą na swobodnie zawijających się, wężowych, „pływających” kształtach. Aby stonować barokowy przepych wizerunku, zastosowaliśmy oszczędną kolorystykę – turkus złamany lekko świeżą zielenią i szlachetna czarno-biała fotografia komunikują kluczowe atuty marki: elegancję, wysoką jakość, prestiż. Nowy, stworzony przez nas przekaz wizualny znalazł uznanie w oczach klientów. Produkt Manso stał się symbolem wysokiej jakości.
- logo
- identyfikacja wizualna
- materiały biurowe (tj. wizytówki, koperty, papier firmowy)
- strona www
- szyldy reklamowe
- reklama prasowa