Manso

Branża — Papierosy

Praca — tworzenie stron www

KLIENT

Właścicielem marki Manso jest firma Trendy Polska - jeden z największych w Polsce dystrybutorów elektronicznych papierosów. W związku z szybkim rozwojem firma postanowiła zainwestować w nowoczesną wizję graficzną, która pomogłaby uczynić markę liderem w sektorze elektronicznych papierosów.

WYZWANIE

Wyzwaniem, z którym zmierzyliśmy się było wykrystalizowanie wizerunku, który wypozycjonuje nową markę nadając jej skojarzenia z wysoką jakością. Linia graficzna musiała być oryginalna, charakteryzować się pewną innością, która na pierwszy rzut oka wyróżniłaby ją na tle konkurencji. Pragnęliśmy nadać marce Manso unikalną tożsamość wizualną.

REALIZACJA

Po przeprowadzeniu analizy wizualnej marek związanych z rynkiem elektronicznych papierosów, a także innych marek luksusowych, stworzyliśmy logo oparte na szeryfowej czcionce, stylizowane, barokowe w wyrazie. Do ozdobnego logo dołączony został pisany prostą czcionką claim „…bo liczy się jakość”. Ornamentowy charakter logo zainspirował całą linię graficzną marki – stworzyliśmy przestrzeń opartą na swobodnie zawijających się, wężowych, „pływających” kształtach. Aby stonować barokowy przepych wizerunku, zastosowaliśmy oszczędną kolorystykę – turkus złamany lekko świeżą zielenią i szlachetna czarno-biała fotografia komunikują kluczowe atuty marki: elegancję, wysoką jakość, prestiż. Nowy, stworzony przez nas przekaz wizualny znalazł uznanie w oczach klientów. Produkt Manso stał się symbolem wysokiej jakości.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe (tj. wizytówki, koperty, papier firmowy)
  • strona www
  • szyldy reklamowe
  • reklama prasowa
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Profesjonalny Projekt firmowej strony internetowej

Zaprojektowaliśmy nową stronę internetową, jaka stanowi idealną wizytówkę dla odbiorców. Zrobienie właściwego, pierwszego wrażenia na użytkowniku odwiedzającym stronę robimy tylko raz, zatem budując firmę należy dobrze się zaprezentować. Inwestując w jakościowy produkt reklamujący działalność gwarantujemy sobie dobrą pozycję w branży. Nasza propozycja pomysłu na tożsamość wizualną stanowi konsekwentny przekaz marki z pewnością pomagający wybić się w branży. Nasz odbiorca funkcjonuje na konkurencyjnym rynku, tym samym musieliśmy wykorzystać rozmaite rozwiązania z zakresu grafiki i marketingu, żeby nagrodzić firmę na tle innych.

strzałka

Szata strony www zgodna z wizerunkiem marki

Proces tworzenia miał przede wszystkim na celu zaprojektowanie jak najlepszej reklamy i był dla naszego grona sporym wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o klarowność elementów oraz prostego, efektywnego przekazu, aby korzystnie ze sobą korespondowały. Zadbaliśmy o dobór poprawnej kolorystyki oraz czcionek firmowych i grafik, żeby jak najodpowiedniej wkomponowały się w gotowy produkt. Cały czas braliśmy pod uwagę wartości, jakie sygnalizuje nasz klient. Projektowanie dobrej strony www, która będzie promocją i wizytówką, to nie tylko estetyka pod względem wizualnym, ale co najistotniejsze odpowiednia funkcjonalność i spójności przekazu. Użyliśmy do tego celu zdjęcia, które zostały nam dostarczone przez firmę, które mają pomóc w dodatkowym ociepleniu jej wizerunku.

strzałka

Odpowiednia jakość strony internetowej i sprawdzony produkt to wskazówka do sukcesu marki

Zrealizowana przez nas strona, to wysoka jakość od powstania pierwszej koncepcji i szkicu, aż po końcowy produkt oddany do zaakceptowania. Co stanowczo wyróżnia nas wśród konkurencji, to fakt, że zebraliśmy naokoło siebie krąg lojalnych nabywców i szereg oddanych projektów stron o przeróżnej problematyce. Zadbaliśmy o każdy element, aby zapewnić naszym klientom sto procent zadowolenia i produkt finalny na ogromnym poziomie.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42