Branża — Przemysł, produkcja
Praca — Segregatory reklamowe
Nowa jakość i siła wśród przedsiębiorstw sektora ślusarki budowlanej, tak w skrócie można określić pozycje Opeusa. Firma posiada wieloletnie doświadczenie w nowoczesnym budownictwie. Gamę produktów stanowią: drzwi i ścianki profilowe uniwersalne oraz przeciwpożarowe, fasady i świetliki stalowe oraz aluminiowe, elewacje wentylowane.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i silną ekspansją na rynek europejski zapadła decyzja o stworzeniu mocnego, wiarygodnego brandu. Firma posiadała już duże doświadczenie w branży, jednak brakowało jej wyrazistego wizerunku, a nawet logotypu. Wizerunek musiał być osadzony w branży budownictwa, prezentujący firmę młodą, ale z dużym kapitałem jakim jest doświadczenie. Co ważne - firma Opeus zgłosiła się do nas jako pretendująca do bycia liderem w swoim segmencie. Stąd już na samym początku wyzwanie było duże, sama identyfikacja wizualna firmy miała tworzyć wyraz stabilnego, poważnego partnera w biznesie.
Tworząc logo staraliśmy się uzyskać wyraz męski, zdecydowany. Postawiliśmy na kontrastowe zestawienie ciemnej barwy „brąz” i dużo jaśniejszej barwy „świeży zielony”. Typografię zaprojektowaliśmy prostą, o technicznym charakterze. Techniczny przekaz wzmocnił wrażenie solidności firmy Opeus w swojej branży. Aby nadać lekkości wizerunkowi stworzyliśmy rysowane delikatną kreską ilustracje łączące się ze zdjęciami budynków, klatek schodowych – co daje ciekawy efekt odrealnienia ciężkich stalowych konstrukcji, a dzięki temu wyróżnia wizerunek Opeusa na tle konkurencji. Podczas kilku lat wspólnej pracy stworzony przez nas wizerunek firmy Opeus ewoluował. Powstało z naszym udziałem wiele materiałów promocyjno-reklamowych. W niektórych dominują architektoniczne płaszczyzny firmowych kolorów brązu i zieleni, w innych kładliśmy większy nacisk na rysunek. Dzięki temu materiały firmy są różnorodne i ciekawe. W całości tworzą spójny rozwojowy pakiet wizualny wyróżniający naszego klienta klarowną indywidualną linią plastyczną. Silna, męska identyfikacja wizualna pomogła naszemu klientowi w realizacji strategii budowy solidnego przedsiębiorstwa. Opracowane wersje językowe materiałów marketingowych pozwoliły Opeusowi na rozwój handlowy, również na kolejnych rynkach europejskich.
Podczas dłuższej współpracy powstał spory pakiet identyfikacyjny obejmujący zarówno podstawowe materiały reklamowe, jak i promocja firmy na zewnątrz.
- logo firmy
- identyfikacja wizualna
- materiały firmowe (tj. wizytówki, papier firmowy, koperty)
- reklama na samochodach firmowych
- spójny zestaw materiałów promocyjno-reklamowych (zestaw katalogów reklamowych, teczka reklamowa, teczka-clip, zestaw różnych kalendarzy reklamowych, teczki ofertowe, notesy, bloczki)
- strona www
Zobacz zrealizowane prace
- Identyfikacja wizualna
- Logo firmy
- Katalogi reklamowe
- Katalogi reklamowe 2
- Katalogi reklamowe 3
- Katalogi reklamowe 4
- Ulotka reklamowa
- Teczka reklamowa
- Teczka reklamowa 2
- Strona www
- Kalendarze trójdzielne
- Kalendarze trójdzielne 2
- Kalendarze trójdzielne 3
- Kalendarze biurkowe leżące
- Kalendarze biurkowe leżące 2
- Kalendarze biurkowe leżące 3
- Kalendarze biurkowe stojące
- Kalendarze planszowe
- Kalendarze planszowe 2
- Kalendarze książkowe
- Reklama prasowa
- Reklama prasowa 2
- Reklama prasowa 3
- Reklama prasowa 4
- Torby reklamowe
- Grafika na samochodach
- Ścianka wystawiennicza
- Ścianka wystawiennicza 2
- Pakiet kalendarzy