Opeus
Branża — Przemysł, produkcja

Praca — Ulotki reklamowe

KLIENT

Nowa jakość i siła wśród przedsiębiorstw sektora ślusarki budowlanej, tak w skrócie można określić pozycje Opeusa. Firma posiada wieloletnie doświadczenie w nowoczesnym budownictwie. Gamę produktów stanowią: drzwi i ścianki profilowe uniwersalne oraz przeciwpożarowe, fasady i świetliki stalowe oraz aluminiowe, elewacje wentylowane.

WYZWANIE

W związku z dynamicznym rozwojem firmy i silną ekspansją na rynek europejski zapadła decyzja o stworzeniu mocnego, wiarygodnego brandu. Firma posiadała już duże doświadczenie w branży, jednak brakowało jej wyrazistego wizerunku, a nawet logotypu. Wizerunek musiał być osadzony w branży budownictwa, prezentujący firmę młodą, ale z dużym kapitałem jakim jest doświadczenie. Co ważne - firma Opeus zgłosiła się do nas jako pretendująca do bycia liderem w swoim segmencie. Stąd już na samym początku wyzwanie było duże, sama identyfikacja wizualna firmy miała tworzyć wyraz stabilnego, poważnego partnera w biznesie.

REALIZACJA

Tworząc logo staraliśmy się uzyskać wyraz męski, zdecydowany. Postawiliśmy na kontrastowe zestawienie ciemnej barwy „brąz” i dużo jaśniejszej barwy „świeży zielony”. Typografię zaprojektowaliśmy prostą, o technicznym charakterze. Techniczny przekaz wzmocnił wrażenie solidności firmy Opeus w swojej branży. Aby nadać lekkości wizerunkowi stworzyliśmy rysowane delikatną kreską ilustracje łączące się ze zdjęciami budynków, klatek schodowych – co daje ciekawy efekt odrealnienia ciężkich stalowych konstrukcji, a dzięki temu wyróżnia wizerunek Opeusa na tle konkurencji. Podczas kilku lat wspólnej pracy stworzony przez nas wizerunek firmy Opeus ewoluował. Powstało z naszym udziałem wiele materiałów promocyjno-reklamowych. W niektórych dominują architektoniczne płaszczyzny firmowych kolorów brązu i zieleni, w innych kładliśmy większy nacisk na rysunek. Dzięki temu materiały firmy są różnorodne i ciekawe. W całości tworzą spójny rozwojowy pakiet wizualny wyróżniający naszego klienta klarowną indywidualną linią plastyczną. Silna, męska identyfikacja wizualna pomogła naszemu klientowi w realizacji strategii budowy solidnego przedsiębiorstwa. Opracowane wersje językowe materiałów marketingowych pozwoliły Opeusowi na rozwój handlowy, również na kolejnych rynkach europejskich.

ZADANIA WYKONANE

Podczas dłuższej współpracy powstał spory pakiet identyfikacyjny obejmujący zarówno podstawowe materiały reklamowe, jak i promocja firmy na zewnątrz.

  • logo firmy
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (tj. wizytówki, papier firmowy, koperty)
  • reklama na samochodach firmowych
  • spójny zestaw materiałów promocyjno-reklamowych (zestaw katalogów reklamowych, teczka reklamowa, teczka-clip, zestaw różnych kalendarzy reklamowych, teczki ofertowe, notesy, bloczki)
  • strona www
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Ulotka reklamowa DL czyli spójny pomysł graficzny i dopasowanie do branży

Stworzona przez nas ulotka reklamowa to świetny przykład, jak schludny i spójny projekt graficzny może przyciągnąć uwagę klientów i stać się efektywną reklamą. Wychwalając tę konkretną pracę, wskazane jest zwrócić uwagę na mnogie jej walory.

strzałka

Pomysł i kreacja graficzna ulotki reklamowej

Projekt ulotki został stworzony z przemyślaną koncepcją oraz twórczą kreacją graficzną. Wyróżnia się on trafnym doborem grafik, zdjęć oraz kolorystyki, które są bezbłędnie zaadaptowane do istoty branży, w jakiej działa marka. Dzięki temu ulotka idealnie wpisuje się w wizerunek firmy i podkreśla jej unikalny charakter. Stworzenie graficzne ulotki reklamowe Dobre opracowanie graficzne materiału sprawia, że ulotka reklamowa a5 jest nie tylko czysta, ale również funkcjonalna. Ładnie opracowane i dobrane części do całości szaty graficznej dopełnia wizualne aspekty artykułu firmowego. Wszystko prezentuje się ogromnie atrakcyjnie i przyciąga wzrok klientów

strzałka

Wysoka jakość wykonania i dbałość o detale

Ulotkę reklamową wykonaliśmy z wysoką jakością, co sprawia, że jest trwała i sprawdzona jako materiał promocyjny. Dbałość o szczegóły, również w opracowaniu graficznym, jak i w produkcji, przekłada się na estetyczny design i będzie skuteczną reklamą. Ulotka reklamowa to idealny przykład, jak połączenie spójnego projektu graficznego, trafnego zestawiania części wizualnych oraz wysokiej jakości wykonania może prowadzić do stworzenia skutecznego artykułu reklamowego. Ta konkretna praca zasługuje na poważanie za dokładność i zaangażowanie w realizacji oraz przemyślane dostosowanie do wymogów i charakteru firmy.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42