Branża — Reklama
Praca — Torby reklamowe
Naszym zadaniem było zaprojektowanie wizerunku przedsiębiorstwa, począwszy od zaprojektowania znaku graficznego, aby w następnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – foldery w formacie a4, ulotki a5, segregatory, grafiki reklamowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie współczesnego, kreatywnego, a zarazem nader kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla spółki polegała w nadrzędnej mierze na opracowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie odpowiednio działać pod rozliczne kanały czynności reklamowych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem marki zapoczątkowaliśmy od bardzo istotnego czynnika identyfikacji jednostki czyli znaku firmowego. Symbol jednostki, który powstał to prosty i nowoczesny symbol oraz porządnie dopasowana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego uwypukla fachowość działań jednostki i siłę działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też wyrażać cechy dynamiki odpowiedniej dla spółki. Nowoczesność znaku graficznego osiągnęliśmy przez zastosowanie dobrej struktury. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały potem wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Sfinalizowane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy grafice pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wyrazisty i świadomy sposób zaakcentować mocną i widoczną pozycję spółki w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zamówieniami, w ramach których zostały stworzone firmowe kalendarze ścienne, notesy z logo oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna utwierdziła sytuację spółki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- torby
- kalendarze
- gadżety firmowe<