Branża — Zdrowie, uroda
Praca — Torby reklamowe
Feel jest producentem ściereczek ze specjalnego mikrowłókna wysokiej jakości. Marka posiada w swoim portfolio wachlarz produktów o różnym przeznaczeniu.
Klient wkraczał na rynek z produktem wysokiej jakości, niestety nie posiadał adekwatnego wizerunku, którym mógłby wzbudzić zaufanie potencjalnych klientów. Naszym zadaniem było zaprojektować logo, identyfikację wizualną, wizerunek, materiały reklamowe i linię graficzną dla serii opakowań. Chcieliśmy, aby stworzony przez nas wizerunek był „czysty”, „sterylny”, gdyż te idee komunikować miała marka Feel.
Projektując wizerunek dla marki Feel wykorzystaliśmy czysty pomarańcz jako kolor dominujący i „schłodziliśmy” go stalową szarością. Do projektu samego logo użyliśmy pomarańczu, aby logo było „świeże” i atrakcyjne wizualnie. Tworząc logo zaprojektowaliśmy delikatną, czytelną typografię. W projektach opakowań postawiliśmy na czystość jaką zapewniała nam stalowa szarość. Koloru pomarańczowego użyliśmy jako odświeżającego dodatku, dla podkreślenia pewnych elementów. Zależało nam, by materiały reklamowe marki Feel, pozostając utrzymane w spójnej linii graficznej, odróżniały się jednak między sobą. Jednym słowem wizerunek miał być dynamiczny, miał ewoluować w kolejnych tworzonych materiałach. Zestaw ściereczek z mikrowłókna o różnych rozmiarach otrzymał odpowiednie rozmiarowo opakowania. Zaś w ulotkach reklamowych postawiliśmy zdecydowanie na dominację ostrego czystego pomarańczu, założyliśmy, że ulotka musi się rzucać w oczy.
Dzięki tym starannie przemyślanym i zrealizowanym zabiegom graficznym nasze główne założenia w utworzonym wizerunku – przejrzystość formy, czysty przekaz odwołujący się do idei sterylności, porządku, a także stworzenie rozwojowej, otwartej identyfikacji wizualnej – zostały osiągnięte.
- logo
- identyfikacja wizualna
- linia plastyczna firmy
- materiały firmowe
- materiały reklamowe
- seria opakowań
- ulotka reklamowa